نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

سونی تلویحا طراحی پلی‌استیشن ۵ پرو را تأیید کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
سونی تلویحا طراحی پلی‌استیشن ۵ پرو را تأیید کرد

زومیت/ سونی به‌طور ناخواسته یا با روشی زیرکانه، طراحی پلی‌استیشن ۵ پرو را فاش کرد.
 
جشن ۳۰ سالگی پلی‌استیشن سونی آغاز شده است و به‌نظر می‌رسد در این مسیر، طراحی پلی استیشن ۵ پرو به‌طور ناخواسته تأیید شده باشد.

سونی با انتشار پست وبلاگی، تصویری برای بزرگداشت سالگرد شروع‌ کار پلی‌استیشن به‌اشتراک گذاشت و کاربران تیزبین طراحی مشکوکی از پلی‌استیشن در آن کشف کرده‌اند. این طراحی به تصویری شباهت دارد که هفته‌ی گذشته از طراحی پلی‌استیشن ۵ پرو فاش شد.


Sony

Dealabs هفته‌ی گذشته بسته‌بندی خرده‌فروشی پلی‌استیشن پرو را مشاهده و طرحی را بر اساس آن منتشر کرد که سه نوار مشکی را در بخش میانی نمای جلوی کنسول نشان می‌داد. این سه نوار مشکی به‌طور واضح در تصویر سالگرد سونی‌ قابل‌مشاهده هستند و شباهت زیادی به برند آدیداس دارند، اما نسبت‌به نوار موجود در پلی استیشن ۵ متفاوت به‌نظر می‌رسند. در واقع، مدل فعلی پلی‌استیشن نیز با نوار مشکی در بخش میانی، در این تصویر دیده می‌شود.

Dealabs انتظار داشت معرفی رسمی پلی‌استیشن ۵ پرو در نیمه‌ی اول سپتامبر (نیمه‌ی دوم شهریور ۱۴۰۳) رخ دهد، اما هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد این اتفاق درقالب تیزر تبلیغاتی ازطرف خود سونی تأیید شود. حتی حساب رسمی پلی‌استیشن در اینستاگرام این تصویر را با عنوان «نگاه اول شما» منتشر کرده است.

طبق گزارش‌های منتشرشده در ماه‌های اخیر، می‌دانیم پلی‌استیشن پرو و آماده‌سازی بازی‌ها برای این مدل از کنسول بازی سونی درحال انجام است. گفته می‌شود تمامی بازی‌هایی که از تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) به بعد منتشر شوند، باید از پلی‌استیشن پرو پشتیبانی کنند. این موضوع نشان می‌دهد که معرفی رسمی کنسول پلی‌استیشن ۵ پرو به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره