نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی اقتصادی ویوو Y37 پرو با تراشه اسنپدراگون و باتری 6,000mAh معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گوشی اقتصادی ویوو Y37 پرو با تراشه اسنپدراگون و باتری 6,000mAh معرفی شد

ترنجی/ ویوو در این هفته از گوشی های Y300 پرو و Y37 پرو در کشور چین رونمایی کرد. با وجود آنکه Vivo Y300 Pro بیشتر توجهات را به خود جلب کرد، اما Y37 Pro یک گزینه اقتصادی‌تر است که مشخصات جذابی نیز دارد.

ویوو Y37 پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز شده است
ویوو Y37 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این واضحی‌ترین پنل موجود در بازار نیست، اما به لطف نرخ نوسازی بالا، کاربران حس خوب و روانی از کار با این گوشی ویوو خواهند داشت.

تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y37 Pro را بر عهده دارد. این دستگاه به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است، که بیشتر گوشی های موجود در این رنج قیمت، از همین میزان حافظه رم و حافظه داخلی بهره می‌برند.

دو لنز دوربین در قاب پشتی ویوو Y37 پرو قرار دارد. دوربین اصلی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که احتمالاً می‌تواند در فضا هایی با نور مناسب، عکس های خوبی ثبت کند. دوربین ۲ مگاپیکسلی دوم از نوع تشخیص عمق بوده که برای گرفتن عکس های پرتره کمک می‌کند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. با وجود آنکه، این مشخصات قدرتمند نیستند، اما احتمالاً برای استفاده های غیرحرفه‌ای کافی خواهند بود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نقطه قوت Vivo Y37 Pro، عمر باتری آن است. این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با یک بار شارژ به‌راحتی یک روز کامل یا حتی دو روز را دوام می‌آورد. این دستگاه از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور مجهز شده است. این گوشی از استاندارد IP64 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت Vivo Y37 Pro
ویوو Y37 پرو در سه رنگ صورتی، مشکی و سبز قابل‌تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند تنها با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۲۵۵ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید ویوو چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره