نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

TCL از تبلت NxtPaper 14 با باتری 10,000 میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
TCL از تبلت NxtPaper 14 با باتری 10,000 میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد

دیجیاتو/ این تبلت با قیمت ۴۰۰ یورو در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

برند TCL همچنان به عرضه تبلت‌های جدیدش با فناوری خاص E-ink خود ادامه می‌دهد. این برند جدیدترین تبلت خود، NxtPaper 14، را در نمایشگاه ایفا 2024 رونمایی کرده و به‌زودی عرضه آن را در بازارهای آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکای لاتین آغاز خواهد کرد.

در ادامه نگاهی به مشخصات این تبلت خواهیم انداخت.

مشخصات تبلت TCL NxtPaper 14
از اسم تبلت می‌توان برداشت کرد با دستگاه ۱۴ اینچی طرفیم. TCL در ساخت نمایشگر این تبلت از فناوری NxtPaper 3.0 استفاده کرده و فیلتر نور آبی (تا 61 درصد)، وضوح ۱۶۰۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، رفرش‌ریت 60 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت دارد.

در ماژول دایره‌ای‌شکل پشت تبلت، فقط یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته اما جالب این‌جاست که ۲ دوربین بالای نمایشگر دستگاه تعبیه شده؛ دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی.

TCL تراشه هایلو G99 را برای پردازش امور کاربران انتخاب کرده و در کنار آن، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر می‌گذارد. البته حافظه داخلی قابل‌ارتقا نیست و تبلت از درگاه microSD پشتیبانی نمی‌کند. یکی دیگر از مشخصات قابل‌توجه NxtPaper 14، باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی است که از فست‌شارژ سیمی ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای برند سازنده، باتری این دستگاه طی ۲ ساعت شارژ خواهد شد؛ از طرفی با فناوری NxtPaper 3.0، انتظار می‌رود تبلت عمر باتری بالایی داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های تبلت NxtPaper 14 می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث 5.0، درگاه USB-Type C، بلندگوهای چهارگانه، تشخیص چهره و پشتیبانی از قلم (Pen) اشاره کرد. این تبلت با برچسب قیمتی 400 یورو عرضه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر