نماد آخرین خبر

اپل در تبلیغات جدید مک کامپیوترهای کوپایلوت پلاس مایکروسافت را هدف قرار می‌دهد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل در تبلیغات جدید مک کامپیوترهای کوپایلوت پلاس مایکروسافت را هدف قرار می‌دهد

دیجیاتو/ رقابت بر سر کسب عنوان بهترین کامپیوتر هوش مصنوعی بازار است.

اپل تلاش‌هایش برای تبلیغ مک به‌عنوان پلتفرم قدرتمند مناسب هوش مصنوعی را افزایش می‌دهد. در برنامه اپل استور و وب‌سایت این شرکت، اپل این موضوع را تبلیغ می‌کند که مک بهترین رایانه شخصی هوش مصنوعی است. با این تبلیغات، کوپرتینویی‌ها رایانه‌های شخصی +Copilot مایکروسافت را هدف قرار داده‌اند.

در تبلیغاتی که در وب‌سایت اپل، برنامه Apple Store و جاهای دیگر نمایش داده می‌شود، این شرکت ادعا می‌کند «مک بهترین رایانه شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی است». در واقع کوپرتینویی‌ها اولین‌ بار مارس، هم‌زمان با عرضه مک‌بوک ایر جدید M3، شروع به تبلیغ مک به‌عنوان «بهترین لپ‌تاپ مصرفی جهان برای هوش مصنوعی» کردند. بااین‌حال با نزدیک‌ شدن به راه‌اندازی Apple Intelligence، اپل ظاهراً همه‌چیز را ارتقا می‌دهد و دوباره این موضوع را تبلیغ می‌کند.

در این تبلیغات جدید که منبعی آگاه با نام «آرون پریس» آن را مشاهده کرده، شرکت مستقر در کوپرتینو ظاهراً می‌گوید:

«مک‌بوک ایر M3 تا 40 درصد عملکرد گرافیکی سریع‌تری نسبت به رایانه‌های شخصی +Copilot دارد؛ بنابراین برای مواردی مانند ویرایش ویدیو و اجرای بازی‌های گرافیکی بسیار عالی است. همچنین مک‌بوک ایر در وب‌گردی تا 25 درصد سریع‌تر است.»

مقایسه مک‌بوک با مایکروسافت سرفیس مبتنی بر اسنپدراگون ایکس الیت
در توضیحات اپل آمده است این تست‌ها ماه گذشته انجام شده و مک‌بوک ایر M3 با لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت نسخه هفتم مقایسه شده است. به‌عبارت دقیق‌تر این تست‌ها در آگوست 2024 با استفاده از مک‌بوک ایر 15 اینچی M3 با 8 هسته‌ای پردازشی و 10 هسته گرافیکی، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD انجام شد. اپل همچنین از لپ‌تاپ 15 اینچی Microsoft Surface نسل هفتم با اسنپدراگون ایکس الیت 12 هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی آدرنو، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD در این مقایسه استفاده کرده است.

تست‌های عملکرد با استفاده از سیستم‌های کامپیوتری خاص انجام می‌شود و عملکرد تقریبی مک‌بوک ایر را نشان می‌دهد.

اپل اینتلیجنس درحال‌حاضر در مرحله آزمایش بتای توسعه‌دهندگان است و انتظار می‌رود اولین مجموعه از ویژگی‌های آن پاییز امسال برای عموم عرضه شود. علاوه‌بر ابزارهای هوش مصنوعی، این شرکت می‌گوید مک برای «برنامه‌های خلاقانه‌ای که از قدرت هوش مصنوعی بهره می‌برند» ازجمله Pixelmator Woodnotes ،Capcut و… بسیار عالی است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر