نماد آخرین خبر

به‌زودی برای دسترسی به گلکسی استور نیاز به حساب سامسونگ خواهید داشت

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ سامسونگ اعلام کرده است که از تاریخ 4 مهر (25 سپتامبر)، کاربران بدون داشتن حساب سامسونگ قادر به دسترسی به گلکسی استور نخواهند بود. از این تاریخ، داشتن حساب سامسونگ برای دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در این فروشگاه ضروری خواهد شد.

در حال حاضر، کاربران می‌توانند بدون اضافه‌کردن حساب سامسونگ به گوشی یا تبلت گلکسی خود، اپلیکیشن‌ها را از گلکسی استور دانلود و به‌روزرسانی کنند. اما از 4 مهر، هنگام تلاش برای دانلود یا به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها، از شما خواسته می‌شود تا وارد حساب سامسونگ خود شوید.

سامسونگ اعلام کرده است که این الزام به حساب کاربری برای دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های شخص ثالث و رسمی سامسونگ اعمال می‌شود. با این حال، شرکت بیان کرده که ممکن است برخی اپلیکیشن‌های سامسونگ بتوانند بدون حساب کاربری نیز به‌روزرسانی شوند.

برخی از اپلیکیشن‌های سامسونگ برای به‌روزرسانی نیازی به حساب کاربری ندارند
در مورد اپلیکیشن‌های سامسونگ که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های گلکسی نصب شده‌اند، هر برنامه سیاست خاص خود را در مورد نیاز به حساب کاربری برای به‌روزرسانی خواهد داشت. این سیاست از طریق بخش اطلاعیه‌ها در داخل اپلیکیشن‌ها به اطلاع کاربران خواهد رسید.

ممکن است این الزام به حساب سامسونگ برخی کاربران را ناامید کند، اما برای بسیاری از مشتریان تأثیر چندانی نخواهد داشت. در حالی که سامسونگ گلکسی استور را به عنوان یک جایگزین جدی برای پلی استور (فروشگاه گوگل) تبلیغ می‌کند و بسیاری از توسعه‌دهندگان بزرگ اپلیکیشن‌ها را در هر دو فروشگاه منتشر می‌کنند، پلی استور همچنان انتخاب اصلی بسیاری از کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌هاست.

علاوه بر این، بیشتر کاربران عادی احتمالاً به‌روزرسانی دستی اپلیکیشن‌ها را به اندازه کاربران حرفه‌ای و آگاه از فناوری انجام نمی‌دهند. شاید به همین دلیل است که سامسونگ برای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نیاز به حساب کاربری برای به‌روزرسانی را اجباری نکرده است.

در حال حاضر، برای دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌های سامسونگ مانند Samsung Health و Samsung Pay نیاز به داشتن حساب سامسونگ است. همچنین برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی نیز نیاز به حساب کاربری دارند. Samsung Find که به شما کمک می‌کند گوشی، تبلت، ساعت هوشمند یا سایر محصولات گلکسی خود را پیدا کنید هم نیاز به حساب سامسونگ دارد.

داشتن یک حساب سامسونگ همچنین به شما امکان همگام‌سازی داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف گلکسی را می‌دهد. در نهایت، از طریق حساب سامسونگ می‌توانید سایر محصولات سامسونگ مانند تلویزیون‌های هوشمند و لوازم خانگی را نیز از طریق گوشی یا تبلت گلکسی خود مدیریت کنید.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت سامسونگ یک حساب کاربری ایجاد کنید و از طریق منوی تنظیمات » حساب‌ها و پشتیبان‌گیری » مدیریت حساب‌ها وارد حساب کاربری خود در گوشی یا تبلت گلکسی شوید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره