نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

آپدیت One UI 6.1.1 برای پرچمدار قدیمی سامسونگ منتشر شد

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
آپدیت One UI 6.1.1 برای پرچمدار قدیمی سامسونگ منتشر شد

آی تی رسان/ پس از مدت‌ها انتظار بالاخره سامسونگ آپدیت One UI 6.1.1 را برای گوشی‌های سری گلکسی S23 خود منتشر کرد. بدین‌ترتیب کاربران گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس، گلکسی S23 اولترا و گلکسی S23 FE هم‌اکنون می‌توانند از رابط کاربری One UI 6.1.1 و کلیه ویژگی‌های Galaxy AI گنجانده شده در آن استفاده کنند.

آپدیت One UI 6.1.1 طی هفته گذشته برای سری گلکسی S24 منتشر شد. اکنون برند کره‌ای انتشار این به‌روزرسانی برای سری گلکسی S23 در کشور کره‌جنوبی را آغاز کرده است. آپدیت جدید ارائه شده برای گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا‌ دارای فریم‌ور با شماره ورژن S91xNKSU4CXH7 است. همچنین این به‌روزرسانی، پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 را برای دستگاه‌های فوق به ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 یک آپدیت‌ بسیار بزرگ به‌شمار رفته و تعدادی از ویژگی‌های جدید Galaxy AI و بسیاری از پیشرفت‌های دیگری که به هوش مصنوعی ارتباط ندارند را در خود جای داده است. این به‌روزرسانی به‌صورت OTA در کشور کره منتشر شده و با مراجعه به مسیر Settings > Software update در منو گوشی‌ها قابل دریافت است.

این آپدیت احتمالا طی روزهای آینده در سایر مناطق جهان نیز قابل دسترس خواهد بود. از سوی دیگر، آپدیت‌ One UI 6.1.1 برای گلکسی S23 FE نیز دارای فریم‌ور با شماره ورژن S711NKSU3BXH7 بوده و بیش از 2.34 گیگابایت حجم دارد. بعلاوه این به‌روزرسانی حامل پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 بوده و دهها حفره آسیب‌پذیری شناسایی شده در نرم‌افزار نسخه پیشین را برطرف می‌کند.

به‌روزرسانی جدید برخی ویژگی‌های جالب Galaxy AI نظیر Composer، ترجمه زبانی برای ضبط صدا در اپلیکیشن Samsung Notes، حالت Listening Mode در Interpreter، مترجم زنده برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و تماس ثالث، مترجم PDF در اپلیکیشن Samsung Notes و برنامه‌های Portrait Studio و Sketch to Image را به گلکسی S23 FE اضافه می‌کند.

سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 عملکرد برخی اپلیکیشن‌های بومی خود را نیز بهبود بخشیده است. این پیشرفت‌ها شامل رابط کاربری جدید برای اجرای سریع‌تر و آسان‌تر عملیات کپی‌برداری و انتقال در اپلیکیشن My Files است. همچنین کاربران با استفاده از ژست کشیدن و رها کردن می‌توانند میانبرهای برخی فایل‌های مهم را از اپلیکیشن My Files به هوم اسکرین گوشی اضافه کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره