نماد آخرین خبر

تریلر جدید Legend of Zelda: Echoes of Wisdom ویژگی‌های گیم پلی بازی را نمایش می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ جدیدترین ویدیوی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom تمام آن‌چه که در مورد بازی می‌دانیم را برای ما خلاصه می‌کند.

بازی جدید زلدا با محوریت شاهزاده‌خانم به عنوان قهرمان داستان چیزی نبود که خیلی‌ها انتظارش را در سال پایانی سوییچ داشته باشند. به تاریخ عرضه The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نزدیک می‌شویم و هیجان پیرامون انتشار قریب‌الوقوع آن همچنان ادامه دارد. نینتندو پیش از عرضه بازی، تریلر جدیدی از آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

اطلاعات جدید زیادی در تریلر فوق وجود ندارد؛ اما با استفاده از آن می‌توانیم بسیاری از جزئیات کلیدی که نینتندو تاکنون در مورد این بازی به اشتراک گذاشته است را خلاصه و جمع‌بندی کنیم. پس از بلعیده شدن بسیاری از ساکنان جهان هایرول توسط شکاف‌های مرموز، زلدا مجبور می‌شود برای نجات دوستانش پا پیش بگذارد.

ویدیوی مورد بحث به مجموعه توانایی‌های منحصربه‌فرد زلدا می‌پردازد و مهم‌ترین ‌آن‌ها را به ما نشان می‌دهد. با استفاده از قابلیت Tri-Rod می‌توانید تمامی اشیا و ساکنان جهان هایرول را در هر نقطه از بازی که می‌خواهید شبیه‌سازی کنید. مهارت Bind به شما اجازه می‌دهد که خود را به اشیای موجود در بازی متصل کنید و آن‌ها را به هر طرف که می‌خواهید بکشید یا هل دهید. زلدا همچنین می‌تواند از قابلیت Swordfighter Form بهره ببرد و با استفاده از آن برای مدت کوتاهی به شمشیر و سپر لینک دسترسی داشته باشد.

او در طول سفر خود به سراسر هایرول، علاوه‌بر تکمیل مراحل داستانی و ماموریت‌های جانبی، به کشف Still World نیز خواهد پرداخت که جهانی پیچ‌در‌پیچ، درهم شکسته و فراطبیعی است. محیط Still World با جهان هایرول بسیار متفاوت است و در آن باید به حل معماهای مختلف، مبارزه با باس‌های گوناگون و کشف دانجن‌های اسرارآمیز بپردازید.

بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره