نماد آخرین خبر

تمام کارکنان شرکت Annapurna به طور ناگهانی استعفا دادند

منبع
گيم فا
بروزرسانی
تمام کارکنان شرکت Annapurna به طور ناگهانی استعفا دادند

گیم فا/ بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Bloomberg، تمام کارکنان بخش گیمینگ شرکت Annapurna Interactive به دلیل درگیری‌های رهبران، استعفا داده‌اند.
      
IGN این گزارش را تایید و اعلام کرده است که نیتن گری (Nathan Gary)، رئیس و مدیرعامل شرکت Annapurna Interactive، اخیراً در حال مذاکره با بنیان‌گذار آن، مگان الیسون، بوده است تا بخش گیمینگ را مستقل کند، اما به نظر می‌رسد پس از این که الیسون از مذاکرات کنار کشید، گری نیز از سمت خود کناره‌گیری کرده است. به دنبال او، تمامی کارکنان نیز استعفا دادند.

حداقل برای مدتی کوتاه، هکتور سانچر، رئیس بخش رسانۀ شرکت Annapurna، دپارتمان گیمینگ را هدایت خواهد کرد. وی در یک بیانیۀ مطبوعاتی اعلام کرد که تمامی قراردادها، از جمله همکاری با رمدی برای نشر Control 2، پابرجا هستند و کارکنان جدید با افرادی که شرکت را ترک کرده‌اند جایگزین خواهند شد.

Annapurna Interactive که در زیرمجموعۀ Annapurna Pictures قرار می‌گیرد، بیش از هر چیز برای نشر عناوین مستقل تحسین شده و فوق‌العاده‌‌ای مانند Stray ،Cocoon ،Neon White ،Sayonara Wild Hearts و The Artful Escape شناخته می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره