نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تاریخ عرضه فصل ششم Modern Warfare 3 و Warzone اعلام شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ شرکت اکتیویژن با انتشار تریلری از تاریخ عرضه فصل ششم Modern Warfare 3 و Warzone رونمایی کرد.
 
ساعاتی پیش، شرکت آمریکایی اکتیویژن به صورت رسمی از تاریخ انتشار فصل ششم بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone پرده برداشت و اطلاعاتی را نیز درباره رویداد The Haunting ارائه کرد. فصل مورد بحث در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) قابل دسترسی خواهد بود و می‌توانید تریلر زمان عرضه آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. به‌روزرسانی‌های فصلی این دو بازی معمولا در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شوند.

همانند سایر مجموعه‌های اخیر، بازی‌های Modern Warfare 3 و Warzone نیز یک رویداد مخصوص را به مناسبت جشن هالووین دریافت خواهند کرد. در رویداد The Haunting مایکل مایرز و آرت دلقک در میان شخصیت‌های دیگر حضور خواهند داشت. رویداد The Haunting سال گذشته در ماه اکتبر (مهر ۱۴۰۲) روانه بازار شد و نقشه‌ها، حالت‌ها، رویدادها و اپراتورهای ویژه‌ای را با موضوع جشن هالووین به بازی‌های Modern Warfare 2 و Warzone اضافه کرد.

نسخه بتای چندنفره Call of Duty: Black Ops 6 در روز دوشنبه و پیش از انتشار بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) به پایان رسید. همچنین اکتیویژن این هفته تأیید کرد که دسترسی زودهنگام به کمپین Call of Duty: Black Ops 6 داده نخواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره