نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

لیست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند رسما اعلام شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
لیست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند رسما اعلام شد

گجت نیوز/ بالاخره انتظارها به پایان رسید و فهرستی از صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند، به‌طور رسمی اعلام شد.
 
همستر کامبت، بازی تلگرامی پرسروصدایی که نزدیک به ۳۰۰ میلیون کاربر دارد، در روزهای گذشته اعلام کرد که قرار است ایردراپ توکن همستر در تاریخ ۲۶ سپتامبر یا ۵ مهرماه انجام شود.

توکن همستر کامبت در کدام صرافی‌ها لیست خواهد شد؟


اخیرا لیستی از صرافی‌هایی که توکن همستر در آن لیست می‌شوند، اعلام شده است. در آخرین اخبار همستر کامبت، تیم پشتیبانی این بازی تلگرامی نام برخی از صرافی‌هایی که در دسترس خواهند بود را معرفی کرده که بر این اساس، صرافی‌های Bybit ،Bitfinex و Okx توکن همستر را لیست خواهند کرد. جالب است که در این لیست، نامی از بایننس آورده نشده است. این تیم همچنین Okx را به‌عنوان اولین صرافی نام برد که توکن HMSTER را لیست می‌کند.

Bybit به‌عنوان دومین و Bitfinex نیز سومین صرافی است که در پلتفرم خود توکن HMSTR را لیست خواهد کرد. تیم پشتیبانی بازی تلگرامی همستر در خصوص احتمال لیست کردن توکن‌ها در بایننس که بزرگترین صرافی کریپتو در جهان بوده، هنوز اطلاعاتی ارائه نداده‌اند.

ممکن است تا زمان ایردراپ همستر کامبت و تولید توکن، صرافی‌های بیشتری اعلام شوند؛ اما در همین بین، تیم پشتیبانی همستر از مشکلاتی حقوقی که در روسیه دچارش شده‌اند نیز خبر دادند. سرمایه‌گذاران فرشته در روسیه اعلام کرده‌اند که به‌دلیل ایفای نقش در توسعه این بازی، حق دریافت درآمد دارند. همین موضوع موجب نگرانی رسانه‌های روسی شده بود. برخی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که شاید این مسئله بر لیست شدن توکن همستر در صرافی‌های نام برده شده، تاثیر بگذارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره