نماد آخرین خبر

همکاری جالب دو بازی Prince of Persia منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
همکاری جالب دو بازی Prince of Persia منتشر شد

گیم فا/ از آن جایی که هر دو بازی The Lost Crown و The Rogue Prince of Persia بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرده‌اند، سال ۲۰۲۴ برای Prince of Persia سالی مهم و پر از موفقیت بود. اکنون راه این دو عنوان مترویدوانیا و روگ‌لایک در یک کراس‌اوور غیرمنتظره به هم پیوند خورده است.

حساب رسمی سری Prince of Persia در توییتر نوشت:

چه چیزی بهتر از یک Prince of Persia است؟ پرنس‌های بیشتر!
همزمان با انتشار پچی برای آماده‌سازی بسته‌الحاقی هفته آینده، یک هدیه ویژه و زودهنگام داریم: لباسی جدید از Rogue Prince of Persia برای Prince of Persia: The Lost Crown.

این اسکین، یک نسخه بنفش از شخصیت ساراگون (Sargon) را به The Lost Crown اضافه می‌کند که ظاهر عجیب و جالبی دارد، اما قطعاً اولین اسکین غیرمعمولی The Lost Crown نیست.

استودیوی Evil Empire، سازنده بازی The Rogue Prince of Persia، با شوخی به این خبر واکنش نشان داد و نوشت:

لطفاً کپی کردن از ما را متوقف کنید، مردم دارند متوجه می‌شوند.
The Lost Crown در ژانویه امسال توسط یوبیسافت منتشر شد، در حالی که The Rogue Prince of Persia چند ماه بعد در ماه می توسط یک استودیوی مستقل به صورت دسترسی زودهنگام به دست کاربران رسید.

بسته‌الحاقی داستانی بازی The Lost Crown به نام The Mask of Darkness برای انتشار در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. این DLC یک منطقه جدید را به بازی اضافه می‌کند که در آن خبری از قدرت‌های شخصیت اصلی نیست؛ بنابراین به نظر می‌رسد که چالش بزرگی در انتظار بازیکنان باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره