نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

کاویار از نسخه لوکس آیفون 16 پرو با روکش طلا و قیمت میلیاردی رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ در مجموع سه نسخه با روکش طلا برای آیفون 16 پرو معرفی‌شده که هرکدام دارای آثار و تزئینات منحصر‌به‌فرد خود هستند.

شرکت سازنده گوشی‌های لوکس Caviar مجموعه‌ای از نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده آیفون 16 پرو را معرفی کرده که قاب آن‌ها از طلای 18 عیار ساخته شده است. این نسخه‌ها که عرضه محدودی دارند، بخشی از مجموعه «هنر و طلا» این شرکت محسوب می‌شوند.
 
مدل پرچمدار این مجموعه آیفون‌ 1‌6 پرو است که قاب آن تماماً از طلای 18 عیار و کاملاً مطابق با رنگ جدید Desert Titanium ساخته شده است. کاویار توضیح می‌دهد که برای ساخت این دستگاه‌ها از دوره‌های هنری مختلفی الهام گرفته است و آثاری از سبک‌های گوتیک قرون وسطی، آرت‌دکو و طرح‌های پارامتریک مدرن را در تزئینات طلایی آن قرار داده است.

نسخه‌های لوکس آیفون 16 پرو کاویار

برای مثال، مدل با عنوان «سمفونی» دارای یک الگوی مبتنی بر مارپیچ ارشمیدس است که تقارن و نسبت‌طلایی در آن با یکدیگر ترکیب شده‌اند. لوگوی اپل که روی پنل این گوشی دیده می‌شود نیز از طلای 18 عیار با رنگ Desert Titanium ساخته شده است.

 
«آنا الحسنی» در بیانیه Caviar می‌گوید:

«تیم ما چندین ماه مشغول مطالعه رنگ طلایی ارائه‌شده توسط افراد قابل اعتماد مرتبط با اپل بوده است. هدف ما این بود که آن را برای افراد آشنا به قاب‌های طلایی آیفون، دقیقاً با طلای 750 عیار واقعی مطابقت بدهیم.»


 نسخه Paramount
 

نسخه Duomo
علاوه‌بر نسخه سمفونی، Caviar همچنین دو نسخه محدود دیگر آیفون 16 پرو را هم معرفی کرده است: Duomo و Paramount. هر دو مدل دارای تزئینات طلایی منحصر‌به‌فردی هستند و در دو نسخه طلای 18 و 24 عیار فروخته می‌شوند.

نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده کاویار از خانواده آیفون 16 پرو بسته به طراحی و خلوص طلا خود بین 10,630 تا 62,740 دلار ( با احتساب قیمت روز دلار بازه قیمتی بین 600 میلیون تا 4 میلیارد تومان) قیمت دارند. این دستگاه‌ها با وجود عرضه محدود خود بیشتر موردتوجه کلکسیونرها قرار می‌گیرند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره