نماد آخرین خبر

تبلت اقتصادی ریلمی Pad 2 Lite رسما معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تبلت اقتصادی ریلمی Pad 2 Lite رسما معرفی شد

ترنجی/ برند چینی Realme که تمرکز زیادی روی بازار هند دارد، امروز یک گوشی اقتصادی به نام ریلمی P2 Pro را معرفی کرد و در کنار آن یک تبلت اقتصادی نیز ارائه شده است. تبلت اقتصادی ریلمی Pad 2 Lite با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه می‌شود.

تبلت اقتصادی ریلمی Pad 2 Lite
تبلت Relme Pad 2 Lite یک نمونه مقرون به صرفه است که با رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود. این تبلت دارای یک نمایشگر حدود ۱۱ اینچی است که از نوع IPS LCD بوده و رزلوشن FHD+ را با رفرش‌ریت 90 هرتز ارائه می‌کند.

این دستگاه به بلندگوهای چهارگانه با صدای OReality مجهز شده و دارای قاب پشتی دو رنگ با روکش چرم مصنوعی است.


تبلت ریلمی پد 2 لایت دارای تراشه مدیاتک Helio G99 در کنار 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که از طریق مموری کارت microSD قابل ارتقا خواهد بود.

این تبلت ارزان ریلمی روی قاب پشتی دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است در حالی که دوربین سلفی دارای حسگر تصویر 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین باتری 8300 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت تبلت ریلمی پد ۲ لایت چقدر است؟
تبلت Realme Pad 2 Lite در رنگ‌های خاکستری و بنقش عرضه می‌شود. مدل 4 گیگابایت حافظه رم 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۸۰ دلار بوده و مدل ۸ – ۱۲۸ گیگابایت آن ۲۰۰ دلار خواهد بود.

نظر شما درباره این تبلت ریلمی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره