نماد آخرین خبر

آپدیت جدید Star Wars Jedi: Survivor قفل دنوو را حذف می‌کند

منبع
زومجي
بروزرسانی
آپدیت جدید Star Wars Jedi: Survivor قفل دنوو را حذف می‌کند

زومجی/ به‌روزرسانی جدید نسخه پی‌سی Star Wars Jedi: Survivor به‌تازگی منتشر شده و بهبودهای زیادی را با خود به ارمغان آورده است.
 
حدود یک ماه پیش اعلام شد که نسخه نسل هشتمی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴) روانه بازار می‌شود و آپدیت بعدی بازی نیز به‌زودی در دسترس کاربران پی‌سی قرار خواهد گرفت. به‌روزرسانی مورد بحث هم‌اکنون منتشر شده و پیشرفت‌های فنی متعددی را با خود به‌همراه داشته است؛ به‌عنوان مثال پرفورمنس بازی و کنترل‌های آن شاهد بهبودهایی بوده‌اند.

بر‌اساس پچ نوت منتشر شده توسط استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز، بازی Star Wars Jedi: Survivor بهبودهایی را در نرخ فریم تجربه خواهد کرد و لگ‌های متعددی که توسط کاربران گزارش شده بود دیگر وجود نخواهد داشت. از دیگر موارد این پچ می‌توان به بهبود عملکرد ماوس و کیبورد در رابط کاربری و منوی بازی، بهینه‌سازی فناوری ری‌تریسینگ برای پردازنده‌های گرافیکی رده‌بالا، رفع تعدادی از باگ‌ها و حذف قفل دنوو اشاره کرد.

پچ نوت کامل را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه کنید. بازی Star Wars Jedi: Survivor هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم