نماد آخرین خبر

قابلیت‌های دوربین پیکسل ۹ به مدل‌های قدیمی‌تر اضافه می‌شود

منبع
تکفارس
بروزرسانی
قابلیت‌های دوربین پیکسل ۹ به مدل‌های قدیمی‌تر اضافه می‌شود

تکفارس/ طبق افشاگری تازه، گوگل در نظر دارد برخی از قابلیت‌های انحصاری دوربین پیکسل ۹ پرو را به مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل اضافه کند.

گزارشات حاکی از آن است گوگل قصد دارد چندین ویژگی دوربین را از پرچمدار پیکسل ۹ پرو خود به مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های هوشمند منتقل کند. این شرکت این ویژگی‌ها را ابتدا برای سری پیکسل ۶ تطبیق خواهد دهد.

بنا به اعلام وبگاه خبری Android Authority، شواهدی در نسخه جدید برنامه Google Photos رویت شده است که نشان می‌دهد قابلیت‌های Auto Frame و Reimagine که مختص پیکسل ۹ هستند، به زودی در دسترس مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل ۶، پیکسل ۷ و پیکسل ۸ قرار خواهند گرفت.

کاربران با استفاده از ویژگی Auto Frame قادر خواهند بود فرمت یک عکس را از حالت افقی به عمودی تغییر دهند و Reimagine امکان تغییر پس زمینه عکس‌ها را فراهم می‌کند.

این ویژگی‌ها در حال حاضر تنها برای سری پیکسل ۹ در دسترس هستند، اما در نسخه ۶.۹۹ Google Photos شواهد کشف شده نشان می‌دهد به زودی مدل‌های قدیمی‌تر از این ویژگی‌ها پشتیبانی خواهند کرد.

تاریخ دقیق عرضه این قابلیت‌ها به مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود از طریق به‌روزرسانی آتی برنامه Google Photos ارائه شوند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره