نماد آخرین خبر

مشخصات فنی گوشی پوکو M7 5G فاش شد

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
مشخصات فنی گوشی پوکو M7 5G فاش شد

آی تی رسان/ وبسایت XiaomiTime در گزارش انحصاری خود به افشای مشخصات پوکو M7 5G پرداخته است. گوشی هوشمند جدید دارای ویژگی‌هایی مشابه با ردمی 14C 5G خواهد بود. اطلاعات فاش شده از سورس کد HyperOS وجود این گوشی هوشمند را مورد تائید قرار می‌دهند. البته پوکو M7 5G به‌صورت انحصاری در بازار هندوستان موجود بوده و عرضه آن در بازارهای جهانی امری بعید به‌نظر می‌رسد.

پوکو M7 5G از اسم رمز flame_p استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند با مشخصاتی مشابه مدل اخیرا معرفی شده ردمی 14R 5G و مدل آینده ردمی 14C 5G روانه بازار خواهد شد. این موضوع با توجه به اطلاعات استخراج شده از سورس کد HyperOS قابل تائید است.

گوشی جدید سری M پوکو با شماره مدل 24108PCE2I عرضه می‌شود. اسم رمز flame_p در سورس کد HyperOS چندان با ذهن بیگانه نیست؛ چرا که گوشی‌های ردمی 14R 5G و ردمی 14C 5G نیز از اسم رمز Flame استفاده می‌کنند. شناسه flame_p مخفف عبارت Flame POCO است. این موضوع نشان می‌دهد که ردمی 14R 5G و ردمی 14C 5G مدل‌های ری‌برند شده پوکو M7 5G به‌شمار خواهند رفت.

البته همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد؛ پوکو M7 5G تنها در بازار هندوستان به فروش خواهد رفت. گوشی پوکو M6 5G مجهز به تراشه Dimensity 6100 پلاس بود و توان پردازشی گوشی جدید پوکو نیز از طریق تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو M7 5G یک گوشی بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و از نظر مشخصات دوربین با مدل‌های ردمی 14R 5G و ردمی 14C 5G تفاوت خواهد داشت. اما این گوشی اساسا از امکاناتی مشابه با دو دستگاه ردمی پیش‌تر اشاره شده برخوردار خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره