نماد آخرین خبر

واتس‌اپ ظاهراً میانبری برای افزودن افراد به لیست‌ها ارائه می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
واتس‌اپ ظاهراً میانبری برای افزودن افراد به لیست‌ها ارائه می‌کند

دیجیاتو/ واتس‌اپ، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان جهان، میزبان چندین ویژگی جدید در نسخه‌های اندروید و iOS خواهد شد. اخیراً آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اندروید، یک میانبر جدید برای صرفه‌جویی در زمان معرفی کرده است.

در آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اندروید 2.24.19.25 که از طریق فروشگاه Google Play در دسترس است، میانبر جدیدی اضافه شده که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت شخص یا گروهی را به یک لیست اضافه کنند. این میانبر در صفحه اطلاعات چت موجود است.

به گزارش WABetaInfo، ضربه‌زدن روی میانبر در نوار منوی بالا، منویی را باز می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فرد یا گروهی را به یک لیست چت اضافه کنند (تصویر زیر را ببینید). همچنین گزینه‌ای برای ایجاد لیست جدید بدون نیاز به رفتن به تنظیمات برنامه در دسترس قرار می‌گیرد.


پس از افزودن یک مخاطب یا یک گروه به یک لیست چت، در فیلتری که واتس‌اپ به طور خودکار برای لیست چت شما ایجاد می‌کند، این موضوع نشان داده می‌شود. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد که با انتخاب فیلتر مناسب از بالای صفحه چت، به سرعت مکالمات مرتبط را پیدا کنند.

همچنین، می‌توانید با استفاده از همین منو، شخص یا یک گروه را از لیست حذف کنید.

دیگر ویژگی‌های درحال توسعه برای واتس‌اپ
واتس‌اپ همچنین درحال توسعه گزینه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در چت‌های گروهی یک پیوند تماس ایجاد کنند. بنابراین دیگر نیاز نیست که مدیر گروه برای شروع تماس گروهی، همه افراد گروه را خبردار کند. مدیر می‌تواند یک پیوند تماس ایجاد کند و آن را در گروه به اشتراک بگذارد تا دیگران به آن بپیوندند.

واتس‌اپ همچنین درحال توسعه یک دکمه «علامت‌گذاری همه به‌عنوان خوانده‌شده» و یک ویژگی رمز عبور است که به شما امکان می‌دهد تا از بیومتریک برای دسترسی به پشتیبان‌های رمزگذاری‌شده خود استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره