نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد منتشر شد؛ ظریف و مستعد آسیب‌پذیری

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ پیکسل 9 پرو فولد در کانال یوتوب JerryRigEverything تست‌های دوام معمولی خراش، سوختگی و خمش را پشت سر گذاشته است. در این تست که ویدیوی آن را در ادامه می‌توانید تماشا کنید آزمایش پرفشاری روی گوشی تاشوی گوگل انجام می‌شود که مهم‌ترین جنبه آن عملکرد لولای گوشی در تست مقاومت برابر خم‌ شدن است.

گوگل ماه گذشته از گوشی‌های سری پیکسل‌ 9 رونمایی کرد که شامل پیکسل 9 پرو فولد می‌شود. این دستگاه که تنها نمونه تاشوی این خانواده محسوب می‌شود، گوشی هوشمند اندرویدی پریمیوم با دو نمایشگر است. گوگل بارها ادعا کرده این دستگاه مستحکم‌ترین گوشی هوشمند تاشویی است که تاکنون ساخته و حالا JerryRigEverything ادعای این شرکت را محک زده است.

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد
نمایشگر بیرونی دستگاه که پوشش گوریلا گلکس ویکتوس 2 دارد و در سطح 6 مقیاس سختی موس خراشیده می‌شود و در سطح 7 شیارهای عمیق‌تری برمی‌دارد. نمایشگر داخلی دستگاه با شیشه فوق‌العاده نازک Super Actua خود در سطح 2 خراشیده می‌شود و حتی با ناخن نیز می‌توان به آن آسیب زد.


در تست فشار، پیکسل 9 پرو فولد در حالت بسته جان سالم به‌ دربرد اما نمایشگر داخلی و دو نیمه دستگاه در حالت باز چندان مقابل فشار مقاوم نیست و با فشار دست شکسته شد.

لولای دستگاه هرچند حین آزمایش شکسته نشد، طبق گفته‌های این ویدیو مستعد نگه‌داشتن و جذب گرد‌و‌غبار است. در آزمایش «ظرف شن»، خاک به داخل گوشی تاشو نفوذ کرد که موجب بروز صداهایی هنگام بازوبسته‌کردن دستگاه شد.

JerryRigEverything می‌گوید گوگل پیکسل‌ 9 پرو فو‌لد باید مانند هر دستگاه تاشوی پریمیوم دیگری استفاده شود و هرچند گوشی ظریف و گران‌قیمتی است، در برابر گرد‌و‌غبار آسیب‌پذیر است.

به‌طورکلی، پیکسل 9 پرو فولد در تست دوام اگر از مدل قبلی خود ضعیف‌تر نبوده باشد، عملکرد چندان بهتری هم نداشته. این یوتوبر می‌گوید خطوط آنتن متقارن در بالا و قسمت پایینی نمایشگر ثانویه احتمالاً ضعیف‌ترین ناحیه‌های دستگاه هستند که موجب شکستگی بدنه در برابر فشار شدند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره