نماد آخرین خبر

ترامپ می‌گوید سهامش در شبکه اجتماعی Truth را نمی‌فروشد

منبع
زوميت
بروزرسانی
ترامپ می‌گوید سهامش در شبکه اجتماعی Truth را نمی‌فروشد

زومیت/ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد تصمیمی برای فروش سهام خود در شرکت مالک شبکه‌ی اجتماعی Truth ندارد.
 
دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام کرد سهام خود را در شرکت مالکِ شبکه‌ی اجتماعی Truth نخواهد فروخت. به گزارش رویترز، این اظهارنظر باعث افزایش ۳۰ درصدی ارزش سهام Trump Media & Technology Group شد.

ترامپ ۵۷ درصد از سهام Trump Media را دراختیار دارد که پس از مناظره‌ی تلویزیونی با کامالا هریس، افت شدیدی را تجربه کرده بود. با نزدیک‌شدن به تاریخ‌های مهمی که به او و دیگر اعضای داخلی شرکت اجازه می‌دهد سهام خود را بفروشند، ارزش سهام شرکت مذکور بهبود یافت.

ارزش سهام Trump Media در گذشته به ۱۰ میلیارد دلار رسیده بود و به‌عنوان یکی از نشانه‌های موفقیت ترامپ در انتخابات آتی دیده می‌شد. به‌هرحال، از زمان ورود این شرکت به بازار، بیشتر ارزش خود را از دست داده و روند مذکور به‌خصوص با کاهش محبوبیت ترامپ در نظرسنجی‌ها شدت یافته است.

ترامپ و سایر اعضای شرکت از اواخر ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۳) مجاز به فروش سهام خواهند بود، که احتمالاً باعث افزایش عرضه‌ی سهام به بازار خواهد شد. ارزش سهام ترامپ پس از اظهارنظرهای اخیر به حدود ۲ میلیارد دلار رسید.

Trump Media درآمد بسیار محدودی دارد و تحلیلگران می‌گویند ارزش بازار ۳٫۶ میلیارد دلاری آن با فعالیت‌های روزانه‌ی شرکت همخوانی ندارد. بورس نزدک پس از اظهارات ترامپ، معاملات سهام شرکت او را به‌دلیل نوسانات شدید به‌طور موقت متوقف کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم