نماد آخرین خبر

اطلاعات تازه‌ای از بازی بتل رویال و لغو شده Halo منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
اطلاعات تازه‌ای از بازی بتل رویال و لغو شده Halo منتشر شد

زومجی/ اخیرا اطلاعات جدیدی از پروژه بتل رویال Halo که گفته می‌شود لغو شده، به بیرون درز کرده است.
 
مجموعه بازی‌های هیلو یکی از محبوب‌ترین سری‌های تیراندازی اول شخص در دنیای بازی‌های ویدیویی است. این مجموعه که توسط استودیو ۳۴۳ اینداستریز ساخته می‌شود، همواره طرفداران پروپاقرصی داشته است. مدتی پیش شایعاتی مبنی بر ساخت یک نسخه بتل رویال از این بازی منتشر شد که هیجان زیادی در میان بازیکن‌ها به وجود آورد، اما این پروژه در ادامه لغو شد و اکنون جزئیات جالبی از آن به بیرون درز کرده است.

به گزارش اینسایدر-گیمینگ، یک سازنده محتوا به‌نام Rebs Gaming به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده است که در آن جزئیاتی از پروژه Tatanka را فاش می‌کند. این پروژه که بعدها به‌نام Ekhert شناخته شد، در واقع همان بازی بتل رویال هیلو بوده است. طبق این گزارش، پروژه تاتانکا در سال ۲۰۲۳ لغو شد تا استودیو بتواند روی نسخه اصلی بعدی هیلو تمرکز کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازیکن‌ها قرار بود با کپسول‌هایی مانند سیستم ODST وارد نقشه‌ای شوند که از چندین قطعه حلقه زتا هیلو تشکیل شده است. آن‌ها می‌توانستند آیتم‌های قدرتی، تجهیزات و سپرها را جمع‌آوری کنند و ماموریت‌های کوچکی را انجام دهند. در طول بازی، پلیکان‌ها وسایل نقلیه‌ای مانند وارتاگ، مانگوس و فالکون را برای بازیکنان می‌آوردند.

اگرچه این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند، اما نشان می‌دهند که ۳۴۳ اینداستریز برنامه‌های بزرگی برای بازی بتل رویال هیلو داشته است. بااین‌حال، فعلا خبری از ساخت چنین بازی‌ای نیست و به‌نظر می‌رسد استودیو ترجیح داده است روی ساخت بازی جدید Halo تمرکز کند. نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره