نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تبلیغ جدید آیفون ۱۶ پرو روی فیلمبرداری حرکت‌آهسته تمرکز دارد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ اپل با انتشار تبلیغ ویدیویی برای آیفون ۱۶ پرو، قابلیت فیلمبرداری حرکت‌آهسته‌ی جدیدترین پرچمدارش را به رخ می‌کشد.

اپل تبلیغ جدیدی برای آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس منتشر کرده است که کاملاً روی قابلیت جدید فیلمبرداری صحنه‌آهسته‌ی 4K با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه تمرکز دارد. در ادامه نگاهی به این ویدیو می‌اندازیم.

سری اول تبلیغات خانواده‌ی آیفون ۱۶ به‌طور کامل روی ویژگی‌هایی مثل هوش مصنوعی این شرکت (Apple Intelligence) متمرکز بود که البته هنوز دردسترس نیستند.

اپل هفته‌ی گذشته، اولین تبلیغ خود را با تمرکز بر قابلیت Camera Control و امکانات مختلف آن منتشر کرد.

تبلیغ جدیدی که امروز منتشر شد، به ویژگی جذابی که فقط در مدل‌های پرو آیفون ۱۶ وجود دارد، اشاره می‌کند: فیلمبرداری 4K صحنه‌آهسته با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه. غول فناوری اهل کوپرتینو در این تبلیغ از قابلیت مذکور با عنوان «اسلوموشن سینمایی» یاد می‌کند.

ویدیوی تبلیغاتی جدید آیفون ۱۶ پرو، قدرت و تطبیق‌پذیری بالای سیستم دوربین جدید این محصول را در سطح حرفه‌ای به‌نمایش می‌گذارد. تبلیغ اپل در نهایت با شعار «هالیوود در جیب شما» به پایان می‌رسد.

اپل از آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به‌عنوان گوشی‌هایی که دوربین آن‌ها کیفیت هالیوودی دارند، یاد می‌کند. کیفیت هالیوودی نه‌تنها در قابلیت‌های فیلمبرداری، بلکه در امکانات صوتی نیز با ترکیب سبک‌های مختلف و فقط با یک‌ ضربه دردسترس کاربر قرار دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره