نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات تبلت شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو لو رفت

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات تبلت شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو لو رفت

ترنجی/ سری تبلت‌های جدید Xiaomi به زودی رونمایی خواهند شد. این محصولات در خانواده Xiaomi Pad 7 قرار می‌گیرند و مشخصات نسبتا بالارده اما نه پرچمداری را ارائه می‌کنند. به تازگی مشخصات تبلت شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو لو رفته و به ما دید جالبی می‌دهد که با چه محصولاتی روبه‌رو خواهیم شد.

مشخصات تبلت شیائومی پد ۷
یک سال و نیم پیش بود که تبلت‌های شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند. حدودا ۱۰ ماه پس از این رونمایی، تبلت شیائومی Pad 6S Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر 12.4 اینچی 3K و شارژ 120W معرفی شد.


شیائومی پد ۶

آنطور که پیداست، شیائومی تصمیم به عرضه جانشین‌های سری تبلت‌های Pad 6 دارد و Pad 6S Pro فعلا مدل جانشین ندارد.

احتمالا تبلت شیائومی پد ۷ که یک نمونه میان‌رده‌تر است، از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام قدرت می گیرد و از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر، شیائومی پد ۷ پرو دارای تراشه بالارده‌تر اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود و با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی همراه است.

هر دو تبلت سری Pad 7 شیائومی دارای صفحه نمایش 11.16 اینچی LCD با رفرش‌ریت 144 هرتز هستند. شاید پنل LCD دقیقا آن چیزی نباشد که به دنبال آن هستید اما برای مدیریت قیمت نهایی محصول می‌تواند مهم باشد.

پس از معرفی سری Pad 7 احتمالا Pad 6S Pro همچنان در فروش باقی بماند زیرا همچنان بهترین تبلت شیائومی است. دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی پد 7 و پد 7 پرو معرفی خواهند شد اما ممکن است به محض معرفی شیائومی 15 و 15 پرو شاهد رونمایی از این تبلت‌ها هم باشیم. در نتیجه نهایتا جایی در همین پاییز ۱۴۰۳ باید رونمایی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تبلت‌های سری Pad 7 شیائومی برای شما جذاب خواهند بود؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم