نماد آخرین خبر

یوتوبر معروف MKBHD اشتباهات خود در عرضه اپلیکیشن Panels را پذیرفت

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
یوتوبر معروف MKBHD اشتباهات خود در عرضه اپلیکیشن Panels را پذیرفت

دیجیاتو/ MKBHD ویدیوی جدیدی را منتشر کرد که در آن به انتقادات از اپلیکیشن دانلود والپیپر خود پرداخت.

«مارکز براونلی» به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده و در آن به انتقادات پیرامون اپلیکیشن Panels پاسخ داده که او و تیمش در زمان انتشار «در بخش قیمت‌گذاری شکست خورده‌اند». پیش‌ازاین موجی از انتقادات به این اپلیکیشن در کانال یوتوبی MKBHD و سراسر شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

مارکز براونلی در ویدیوی جدیدش در یوتوب به انتقادات گسترده درباره اپلیکیشن Panels پاسخ داد. یکی از انتقادات اصلی به این برنامه این بود که اشتراک پریمیوم آن 11.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال هزینه داشت و امکانات آن نیز شامل حذف تبلیغات و دسترسی کامل به والپیپرها بود.

مارکز براونلی در ویدیوی خود اعتراف کرده باید بیشتر روی این برنامه کار کرد. او گفت: «اگر این اپلیکیشن را خودم بررسی می‌کردم، خیلی خوب با آن برخورد نمی‌کردم.»

پاسخ مارکز براونلی به انتقادات درباره اپلیکیشن Panels
اکنون در اشتراک رایگان این اپلیکیشن برای رفع مشکل اصلی آن تبلیغات درون فید حذف شده و والپیپرهایی که پیشتر مخصوص اشتراک پریمیوم بود، بدون تبلیغات و با کیفیت 1080p در دسترس قرار گرفته. به‌طورکلی اکنون کاربران می‌توانند اکثر والپیپرها را دانلود کنند، البته باید تبلیغی 30 ثانیه‌ای نیز ببینند.


تصویری از اپلیکیشن Panels

براونلی می‌گوید: «باوجود اینکه اشتراک‌های پولی نامحبوب‌اند، می‌خواستیم چیزی ارائه کنیم که برای کاربران محدود طرفدار والپیپر قابل‌قبول باشد.» اکنون اشتراک مقرون‌به‌صرفه‌تری به نام Panels Plus Standard وجود دارد که هزینه آن 1.99 دلار در ماه است و می‌توانید از طریق آن بدون تبلیغات والپیپرها را دانلود کنید. اما اشتراک‌های 11.99 دلار ماهانه یا 49.99 دلار سالانه دسترسی کامل به کالکشن والپیپرها و دسترسی زودهنگام به تصاویر جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

براونلی همچنین به نگرانی‌ها درباره اینکه این اپلیکیشن ممکن است کاربران را ردیابی کند و اینکه باید مجوزهای مختلفی به آن داده شود، پاسخ داد. براونلی پذیرفت در این زمینه هم اشتباه کرده؛ او توضیح داد فهرست درخواست مجوزهایی که ابتدا باید در اختیار برنامه قرار دهید، فهرست چیزهایی بود که شما به‌عنوان توسعه‌دهنده برای چیزهایی که اپلیکیشنتان ممکن است، در مقطعی به آن نیاز داشته باشد از اپ استور درخواست مجوز می‌کنید. تیم توسعه Panels ظاهراً به اشتباه بسیاری از این فیلدها را تیک زده بود.

براونلی می‌گوید او اطلاعات کاربران را نمی‌خواهد و به این نکته اشاره می‌کند که شما می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری از این اپلیکیشن استفاده و والپیپر دریافت کنید. او همچنین در بخشی از ویدیوی خود می‌گوید شخصاً قول می‌دهد این اپلیکیشن پر از تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی نخواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره