نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مدیرعامل آنر اولین تصاویر رسمی گوشی مجیک ۷ پرو را منتشر کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
مدیرعامل آنر اولین تصاویر رسمی گوشی مجیک ۷ پرو را منتشر کرد

زومیت/ تصاویری از گوشی آنر مجیک ۷ پرو در دستان مدیرعامل شرکت سازنده رؤیت شد.
 
جورج ژائو، مدیرعامل آنر، در پستی که در ویبو منتشر کرده، نگاهی به گوشی مجیک ۷ پرو مورد انتظار ارائه داده است. این گوشی در داخل محفظه‌ای مخصوص قرار دارد تا بیشتر ویژگی‌های گوشی آنر پنهان بمانند.

 Weibo
همانطور پیداست، واقعاً نمی‌توان از این تصاویر اطلاعات زیادی به‌دست آورد. آنچه واضح است، گوشی مجیک ۷ پرو حفره‌ی کپسولی‌شکلی در بالای صفحه‌نمایش دارد که دوربین سلفی و فناوری قفل‌گشایی با چهره را در خود جای می‌دهد.


 Weibo
به‌نظر می‌رسد که نمایشگر گوشی دارای لبه‌های خمیده است، درست مانند نسل قبلی آن، آنر مجیک ۶ پرو. علاوه‌بر این، داشتن حاشیه‌های بسیار باریک برای بهترین گوشی های چینی که امسال معرفی شدند یا خواهند شد، به یک استاندارد تبدیل شده است و مجیک ۷ پرو نیز در این زمینه ناامیدمان نمی‌کند.

در پشت گوشی، چیز زیادی دیده نمی‌شود زیرا محفظه به‌طور کامل طراحی جزیره‌ی دوربین را پنهان کرده است. فلش LED و همچنین دو دوربین قابل مشاهده هستند، اما همچنان جزئیات زیادی از دید پنهان شده‌اند.

آنر در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) رابط کاربری MagicOS 9.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۵ را معرفی خواهد کرد و درست یک هفته بعد از آن، گوشی‌های سری مجیک ۷ را رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برای مدل پرو و از دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک برای مدل‌ معمولی استفاده شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره