نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تصویر واقعی اوپو Find X8 در کنار آیفون ۱۶ پرو فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تصویر واقعی اوپو Find X8 در کنار آیفون ۱۶ پرو فاش شد

ترنجی/ افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، چندین تصویر واقعی از اوپو Find X8 را به اشتراک گذاشت که حاشیه های متقارن و باریک این تلفن هوشمند در هر چهار طرف را نشان می‌دهد. حاشیه های اطراف نمایشگر این دستگاه تنها ۱.۴۵ میلی‌متر است. همچین، تصویری از Oppo Find X8 منتشر شده که آن را در کنار آیفون ۱۶ پرو به نمایش می‌گذارد.

اوپو Find X8 ضخامت کمتری نسبت به آیفون ۱۶ پرو دارد
همان‌طور که در تصویر واقعی منتشر شده مشخص است، اوپو Find X8 دارای قاب پشتی شیشه‌ای مات بوده که شبیه آیفون به‌نظر می‌رسد. DCS حتی از دستگاه آینده به عنوان «OPhone» نام برد که نشان دهنده تجربه بصری مشابهی است. این تلفن هوشمند آینده اوپو مانند آیفون، دارای فریم میانی تخت است.

 تصویر واقعی اوپو Find X8 در کنار iPhone 16 Pro

برآمدگی دوربین کمتر از ویوو X200 Pro به‌نظر می‌رسد و شبیه آیفون ۱۶ پرو است. این طراحی ظریف می‌تواند تجربه کاربری راحت‌تری را ارائه کند به خصوص برای کسانی که گوشی هوشمند را در جیب خود می‌گذارند.

در قاب پشتی اوپو فایند ایکس ۸ سه لنز دوربین دیده می‌شود و بریدگی چهارم برای تقارن بوده و کاربردی نیست. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی سونی LYT-700 برخوردار بوده، برای دوربین تله‌فوتو 3X از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.95 اینچی سونی LYT 600 در نظر گرفته شده است و دوربین اولتراواید از سنسور 1/2.75 اینچی سامسونگ ISOCELL JN5 بهره‌مند است. لوگوی Hasselblad در وسط  جزیره دوربین نیز همکاری اوپو با این شرکت را برای پردازش بهتر تصویر، تایید می‌کند.

 اوپو Find X8


 Oppo Find X8
مطابق با گزارش Gizmochina، اوپو Find X8 دارای باتری پرظرفیت ۵,۶۳۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این سری از گوشی های آینده اوپو را بر عهده داشته باشد.

با وجود باتری پرظرفیت‌تر، Find X8 به‌لطف فناوری باتری Si/C، ضخامت کمی دارد. ضخامت این گوشی تنها ۷.۸۵ میلی‌متر بوده و از آیفون ۱۶ پرو (با ضخامت ۸.۳ میلی‌متری) باریک‌تر است. وزن آن نیز ۱۹۳ گرم بوده که ۶ گرم سبک‌تر از آیفون است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده اوپو دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی با وضوح 1.5K خواهد بود.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره