نماد آخرین خبر

بازی Subnautica 2 برای ایکس‌باکس و کامپیوتر معرفی شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ شرکت کرفتون KRAFTON به طور رسمی دنباله بازی ماجراجویی و بقا در زیر آب Subnautica را برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر را معرفی کرده است. این بازی در سال ۲۰۲۵ به صورت دسترسی زودهنگام عرضه می‌شود.

استودیوی Unknown Worlds Entertainment که دو نسخه‌ قبلی مجموعه را توسعه داده، روی این دنباله کار خواهد کرد. Subnautica 2 یک اقیانوس بیگانه کاملا جدید جریان دارد و داستانی متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. این بازی به تنهایی یا با حداکثر سه دوست به صورت کوآپ قابل تجربه کرد. از صخره‌های مرتفع زیر آب گرفته تا مزارع سرسبز مرجانی، این دنیای بیگانه آبزی مملو از مناطق پر جنب و جوش و نفس‌گیر است که هر کدام مملو از اکوسیستم‌های متنوع و موجودات منحصربه‌فرد هستند. اما چیزی در این دنیا از تعادل خارج شده است و باید راز آن را کشف کنید.

در این مسیر باید دنیایی غنی پر از شکل‌های زندگی اسرارآمیز، از کوچک‌ترین ماهی‌ها تا بزرگترین موجودات آبزی را کشف کنید. همچنین باید موجودات را اسکن کنید تا در مورد آ‌نها بیشتر بدانید. همانطور که در مورد این جهان بیشتر می‌آموزید، ژنتیک خود را برای تطبیق بدن خود برای بقا تکامل خواهید داد. مانند نسخه‌های قبلی، در این دنیا شگفتی و خطر در هر گوشه‌ای در کمین است و چه در حال کاوش در خرابه‌های مرموز، ساخت پایگاه‌های شخصی یا ماجراجویی در اعماق اقیانوس باشید، بازی نبوغ و توانایی شما را برای سازگاری آزمایش می‌کند.

این وسط بقا به استفاده از ابزار مناسب نیز بستگی دارد. در کنار موارد اساسی مانند اسکنر و چراغ قوه، دستور العمل‌هایی برای ابزارها، تجهیزات و زیردریایی‌های پیشرفته‌تر پیدا خواهید کرد که بخشی از سیستم ساخت و ساز بازی به عنوان اصلی‌ترین جنبه‌ آن هستند. در حالی که برخی از این ابزارها در نسخه‌های قبلی نیز وجود داشته‌اند، این دنباله طیف بیشتری از ابزارها و شخصی‌سازی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

بازی Subnautica 2 یک بازی با دسترسی زودهنگام (Early Access) خواهد بود به این معنی که در زمان انتشار در حال توسعه فعال خواهد بود. بنابراین در زمان تجربه ممکن است با اشکالات، ویژگی‌های در حال توسعه و مشکلات مختلفی مواجه شوید. تیم توسعه اعلام کرده که به مرور مناطق جدید، موجودات، ابزارهای جدید و حتی عناصر داستانی جدیدی را به این بازی اضافه خواهد کرد. این بازی روی گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر معرفی بازی در زیر آمده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره