نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

این‌ها نخستین تصاویر واقعی از نسخه باریک و ویژه گلکسی زد فولد ۶ هستند

منبع
زوميت
بروزرسانی
این‌ها نخستین تصاویر واقعی از نسخه باریک و ویژه گلکسی زد فولد ۶ هستند

زومیت/ عکس‌های واقعی مدل SE گلکسی زد فولد ۶ فاش شده‌اند.

سامسونگ قصد دارد فردا ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) رویدادی را برگزار کند. کره‌ای‌ها به‌طور رسمی اعلام نکرده‌اند که چه چیزی در آستین دارند؛ اما انتظار می‌رود گوشی تاشدنی جدیدی رونمایی کنند که احتمالاً نسخه‌ای ویژه از گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود.

با انتشار پست یکی از کاربران در ایکس، اکنون تصاویر واقعی نسخه‌ی Special Edition زد فولد ۶ فاش شده‌اند. لوگو پایین گوشی نشان می‌دهد که این مدل خاص برای بازار چین طراحی شده است و احتمالاً با عنوان گلکسی زد فولد W25 شناخته خواهد شد.

انتظار می‌رود که نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ از مدل استاندارد باریک‌تر باشد و تصاویر فاش‌شده نیز تقریباً همین موضوع را نشان می‌دهند. پیش‌از‌این، گفته شده بود که Z Fold 6 SE در حالت‌های باز و بسته به‌ترتیب ۴٫۹ و ۱۰٫۶ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت؛ در‌حالی‌که نسخه‌ی استاندارد به‌ترتیب ۵٫۶ و ۱۲٫۱ میلی‌متر ضخامت دارد.


عکاس: Jukanlosreve

گفته می‌شود که از نمایشگر ۸ اینچ در گوشی سامسونگ مدل زد فولد ۶ SE استفاده خواهد شد که از ۷٫۶ اینچ گلکسی زد فولد ۶ بزرگ‌تر است. همچنین، انتظار می‌رود که ابعاد نمایشگر خارجی از ۶٫۳ به ۶٫۵ اینچ افزایش یابد.

خط وسط صفحه‌نمایش که معمولاً در گوشی‌های تاشدنی به‌شکل اذیت‌کننده‌ای دیده می‌شود، احتمالاً در گلکسی W25 کمتر به‌چشم خواهد آمد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، ویژگی خوشایندی خواهد بود؛ زیرا مدل‌های قبلی در این زمینه پیشرفت زیادی نکرده‌اند.

شایعات حاکی از آن است که نسخه‌ی ویژه‌ و باریک گلکسی زد فولد ۶ از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. طبق گفته‌ی Ice Universe، افشاگر خوش‌نام، کیفیت دوربین W25 حتی از گلکسی S24 اولترا نیز فراتر خواهد رفت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره