نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر گلس محافظ گلکسی S25 لو رفت؛ حاشیه‌های بسیار باریک و ابعاد ۶٫۱۷ اینچی

منبع
زوميت
بروزرسانی
تصاویر گلس محافظ گلکسی S25 لو رفت؛ حاشیه‌های بسیار باریک و ابعاد ۶٫۱۷ اینچی

زومیت/ تصاویر فاش‌شده از گلس محافظ گلکسی S25 به ابعاد نمایشگر این گوشی و حاشیه‌های باریک آن اشاره دارد.

بر اساس آنچه در رندرهای فاش‌شده‌ی قبلی از گلکسی S25 سامسونگ دیده‌ایم، انتظار می‌رود این دستگاه شباهت‌های زیادی به نسل قبلی خود داشته باشد و یکی از تفاوت‌های آن‌ها احتمالاً اضافه‌شدن حلقه‌ی جدید دور همه‌ی دوربین‌های پشتی خواهد بود؛ تغییری که سامسونگ امسال از آن در گلکسی زد فولد ۶ نیز استفاده کرد.

اکنون تصاویری از گلکس محافظ نمایشگر گلکسی S25 فاش شده است که نکات جالبی را درمورد طراحی این مدل از گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد. براساس ادعای Tech Home، محصول مذکور از صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶٫۱۷ اینچ بهره خواهد برد و همان‌طور که تصاویر دیده می‌شود، ضخامت حاشیه‌های آن نسبت‌ به نسل قبل باریک‌تر به‌نظر می‌رسد.

باید اشاره کنیم همزمان با تصاویر فاش‌شده از گلس محافظ گلکسی S25، تصاویری از گلس محافظ گلکسی S25 اولترا نیز فاش شده است که به حاشیه‌های باریک پرچمدار بعدی سامسونگ اشاره دارند. این یعنی غول فناوری کره‌ی جنوبی احتمالاً در سری گلکسی S25 تمرکز زیادی روی کاهش حاشیه‌های نمایشگر دارد.

همان‌طور که در تصاویر فوق می‌بینید بیشترین تغییر ظاهری در گلکسی S25 استاندارد نسبت‌ به مدل کنونی این دستگاه، در ضخامت حاشیه‌های نمایشگر آن اعمال خواهد شد و سایر المان‌های ظاهری آن نسبت‌ به قبل تقریباً بدون‌ تغییر باقی خواهند ماند. قطعاً باریک‌تر شدن حاشیه‌های صفحه‌نمایش به افزایش نسبت‌ نمایشگر به بدنه کمک می‌کند و از طرفی فضای بیشتری دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

انتظار داریم طی هفته‌ها و ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری درمورد نسل بعدی پرچمداران سامسونگ یعنی سری گلکسی S25 دردسترس قرار گیرد و با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی رسمی این گوشی‌ها، اطلاعات دقیق‌تری منتشر شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره