نماد آخرین خبر

ویدیویی از گیم‌پلی بازی Dual Universe منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ در کنار راه‌اندازي نسخه‌ي آزمايشي بازي Dual Universe توسط استوديوي نواکوآرک (Novaquark)، يک ويديو از گيم‌پلي آن در رويداد Gamescom نمايش داده شد که در همين خبر مي‌توانيد آن را مشاهده بفرمائيد.

طي بسياري از ارائه‌هاي Gamescom 2020، شبيه سازي کنترل سفيه در فضا، در عنوان نقش‌آفريني Dual Universe يک ويديوي کلي از گيم‌پلي آن را منتشر نمود. اين ويدئو که به ميزباني مدير عامل شرکت نواکوآرک و سرپرست تيم طراحي آن جي.سي بايلي (JC Baillie) ساخته شده است، امکانات موجود در Dual Universe را بررسي کرده و برخي از بزرگترين دستاوردهاي اين بازي را برجسته مي‌کند.

عنوان Dual Universe يک عنوان نقش‌آفريني آنلاين و به‌صورت اول شخص است که مانند ترکيب عناصر Eve Online و Star Citizen و غيره طراحي شده و تجربه‌ي گيم‌پلي مختص خود را نيز ارائه مي کند. در حال حاضر نسخه‌ي آزمايشي Dual Universe بر روي گيم‌پلي‌هاي اجتماعي تمرکز دارد که شامل اکتشاف ، استخراج معادن و تجارت است.

در نماي کلي گيم‌پلي، جي.سي بايلي مناطقي از بازي را که کاملاً توسط بازي‌بازان درون نسخه‌ي آزمايشي ايجاد شده بود به نمايش گذاشت. Dual Universe در يک دنياي تک شاخه اي مداوم تنظيم شده است که به مخاطبان اين امکان را مي‌دهد تا محيط را به‌طور کامل تغيير دهند. اين ارائه شامل ايستگاه‌هاي فضايي و فضاپيماهاي غول پيکر است که توسط بازي‌بازان ساخته شده است و بيلي توضيح داد که نه تنها چنين ساختارهايي قابل ساختن نيستند بلکه بازي‌بازان مي توانند طرح‌هايي بسازند و آن‌ها را با استفاده از ارز درون بازي به ساير بازي‌بازان که مايل به داشتن آن‌ها هستند، بفروشند.

در اين ارائه همچنين مختصراً به حالت PvP در بازي Dual Universe و همچنين روش‌هاي ترميم صدمات به سازه‌ها هنگام ورود حالت PvP بر روي آن‌ها اشاره شد. سفارشي سازي در Dual Universe چنان پيچيده شده است که بازي‌بازان در واقع ميني بازي‌هاي قابل پخش را در سازه‌هاي خود تجربه مي‌کنند، از جمله جدول‌هاي استخر که مي توان با آن‌ها تعامل داشت. طرفداران بازي در راستاي Minecraft ممکن است Dual Universe را که پس از ارائه‌ي بازي در Gamescom امروز قابل بررسي است، پيدا کنند و تا به امروز نسخه‌ي آزمايشي آن براي علاقمندان در دسترس و قابل پيوستن است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره