نماد آخرین خبر

قابلیت های کلیدی وان پلاس 8T پرو در تصاویر جدید فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ چندي پيش بود که با خبر شديم امسال وان پلاس براي پرچمدارش مدل پرو در نظر ندارد و فقط به عرضه مدل وان پلاس 8T پرو بسنده خواهد کرد و حالا امروز تصاوير جديدي از اين گوشي فاش شده که مشخصات کليدي آن را برايمان مشخص مي کند.

اوايل امسال بود که وان پلاس اولين پرچمدارش اين سالش را معرفي کرد که همان‌طور که ميدانيم به استفاده از صفحه نمايش حفره دار روي آورده بود اما در تصاوير فاش شده جديد يک صفحه نمايش کامل و بدون حاشيه را مشاهده مي کنيم که به خودي خود بسيار جالب توجه است. مي توان انتظار داشت که وان پلاس دوباره به مسير استفاده دوربين بيرون جهنده برگشته که نويد صفحه نمايش هاي تمام صفحه براي پرچمداران اين گوشي را مي‌دهد. البته هنوز امکان استفاده از دوربين زير صفحه نمايش رد نشده و هنوز ممکن است شاهد استفاده از اين فناوري در وان پلاس 8T پرو باشيم.

از ديگر موارد فاش شده در ميان اين اطلاعات مي توان به مجهز شدن اين گوشي به صفحه نمايش 6.78 اينچي اشاره کرد که با نرخ تازه سازي 120 هرتز همراه شده است. پردازنده اسنپدراگون 865+ و رم 12 گيگابايت تضمين مي‌کنند که اين گوشي جزو برترين هاي بازار گوشي هاي اندرويدي باشد. حافظه داخلي 256 گيگابايت نيز براي اين گوشي لحاظ شده که براي ذخيره سازي تمام محتواي شخصي کاربران بيش از حد کافي است. وان پلاس 8T پرو به دوربين چهارگانه مجهز مي شود که شامل دو سنسور 48 مگاپيکسل و 2 سنسور ديگر 16 و 5 مگاپيکسلي مي‌شود که احتمالاً براي تصويربرداري تله فوتو و ماکرو استفاده مي‌شوند.

انتظار مي رود تا وان پلاس 8T پرو تا پايان امسال معرفي شود.

نظر شما درباره پرچمدار جديد وان پلاس چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره