نماد آخرین خبر

همکاری دو شرکت صاحب نام برای تولید تجهیزات گیمینگ اقتصادی

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
همکاری دو شرکت صاحب نام برای تولید تجهیزات گیمینگ اقتصادی

ديجياتو/ ايکيا از چندين وقت پيش با بخش خانه هوشمند و اپليکيشن واقعيت افزوده مبلمان خود وارد بازار فناوري شده، اما حالا اين کمپاني سوئدي مي‌خواهد با همکاري ايسوس سهمي در بازار گيمينگ داشته باشد و تجهيزات مخصوص بازي توليد کند.

ايکيا اخيرا اعلام کرده که با همکاري بخش جمهوري گيمرهاي ايسوس (ROG) تجهيزات و لوازم گيمينگ مقرون به صرفه شامل ۳۰ محصول را وارد بازار خواهد کرد. اين محصولات توسط بخش توسعه محصولات آيکيا در شانگهاي توسعه پيدا مي‌کنند.

اين کمپاني سوئدي اعلام کرده که طراحان آن کارگاه‌هايي را با طراحان بخش راگ ايسوس، گيمرها و عاشقان بازي برگزار مي‌کنند تا بتوانند بهترين ويژگي‌ها را به لوازم مخصوص بازي خود اضافه کنند. اين شرکت گفته: «با همکاري ROG، ايکيا مي‌خواهد دانش خود در زمينه وسايل خانه را با تجربه ايسوس ترکيب کند تا بتواند تجربه بي‌نظيري از گيمينگ را در اختيار افراد قرار دهد.»
 

در حالي که اين برند محبوب سوئدي از ساخت وسايل و تجهيزات گيمينگ مقرون به صرفه خبر داده، اشاره‌ دقيقي به آن‌ها نکرده است. با اين وجود انتظار داريم که اين دو کمپاني با همکاري يکديگر صندلي و ميزهاي مخصوص بازي توسعه دهند.

براي اولين بار شاهد همکاري ميان شرکت‌هاي سازنده قطعات کامپيوتر و لوازم خانه نيستيم. اخير کمپاني‌هاي «لاجيتک» و «هرمان ميلر» براي توليد صندلي‌هاي گيمينگ شروع به همکاري با يکديگر کرده‌اند، با اين حال احتمالا ايکيا رويکرد متفاوتي را نسبت به هرمان ميلر در پيش مي‌گيرد.

طبق گفته ايکيا، اين برند محصولات گيمينگ را به گونه‌اي طراحي مي‌کند که در مقايسه با ساير صندلي‌ها و تجهيزات مخصوص بازي، بيشتر با لوازم ديگر خانه هماهنگ باشد. در آينده نزديک با نتيجه همکاري ايسوس و اين برند سوئدي بيشتر آشنا خواهيم شد. اولين محصولات آن‌ها فوريه ۲۰۲۱ در چين عرضه خواهند شد و در اکتبر ۲۰۲۱ براي فروش وارد بازار ايالات متحده آمريکا و ديگر کشورها خواهند شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره