نماد آخرین خبر

تصاویر سونی اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
تصاویر سونی اکسپریا 5 مارک 2 منتشر شد

مجله ديجي کالا/ اينطور که به نظر مي‌رسد، سوني قصد دارد در تاريخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهريور) از گوشي جديد خود با نام اکسپريا ۵ مارک ۲ رونمايي کند. اما در فاصله‌ي يک روز مانده به رونمايي از اين محصول، شاهد حضور آن در وب‌سايت TENNA هستيم. بدين ترتيب اکنون مي‌توانيم رسما به تصاوير سوني اکسپريا ۵ مارک ۲ و بخشي از مشخصات فني آن دسترسي داشته باشيم.

اکسپريا ۵ مارک ۲ قرار است پرچم‌دار جديد سوني در سال ۲۰۲۰ باشد. بنابراين انتظار يک محصول بسيار قدرتمند را داريم. روي پنل پشتي اين گوشي سه دوربين با شکلي مشابه شکل قرارگيري دوربين‌هاي اکسپريا ۱ مارک ۲ تعبيه شده که لنز آن‌ها ساخت شرکت آلماني زايس است. نکته‌ي قابل توجه در رابطه با اين لنزها، بهره‌مندي آن‌ها از پوشش ضد انعکاس نور است که مي‌تواند در ثبت تصاوير باکيفيت تاثيرگذار باشد.

پيش‌تر در رابطه با مشخصات فني اين گوشي خبرهايي منتشر شده بود اما با توجه به جديدترين گزارشات بدست آمده، اکسپرياي جديد به نمايشگري ۶.۱ اينچي با نسبت تصوير ۲۱:۹ مجهز مي‌شود. از اين حيث، اين گوشي تفاوتي با اکسپريا ۵ ندارد اما حواشي بالا و پايين به نسبت قبل حدودا ۱ تا ۲ ميلي‌متر کاهش داشته و اين مي‌تواند نکته‌ي مثبتي باشد.

سوني احتمالا در تاريخ ۱۷ سپتامبر از اين گوشي رونمايي مي‌کند و به همين خاطر به‌زودي از تمام جزئيات مربوط به آن مطلع خواهيم شد.

 
 

در رابطه با قيمت اين محصول خبري قطعي منتشر نشده اما با نگاهي به گذشته مي‌بينيم اکسپريا ۵ با قيمت حدودا ۸۰۰ دلار(21.5 ميليون تومان حدودا) و اکسپريا ۱ با قيمت حدودا ۱۰۰۰ دلار(27 ميليون تومان حدودا) در سال ۲۰۱۹ راهي بازار شدند. اکسپريا ۱ مارک ۲ هم همين امسال، با قيمت ۱۲۰۰ دلار (32.5 ميليون تومان حدودا)در دسترس قرار گرفت. سوني اکسپريا ۵ را با قيمت کمتري به نسبت اکسپريا ۱ راهي بازار کرده بود. بنابراين اگر بخواهيم به تناسب قيمت بين اين دو سري نگاه کنيم، مي‌توانيم بگوييم اکسپرياي جديد با قيمت حدودا ۱۰۰۰ دلار(27 ميليون تومان حدودا) راهي بازار مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم