logo

مشخصات شارژر بی‌سیم سه‌گانه سامسونگ فاش شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

ديجي کالا/ چند هفته قبل سامسونگ در مراسم معرفي تبلت گلکسي تب A7 و مچ‌بند هوشمند گلکسي فيت ۲، از يک شارژر بي‌سيم جديد رونمايي کرد که مشابه ايرپاور اپل که هيچوقت روانه‌ي بازار نشد، مي‌تواند به طور همزمان سه گجت را شارژ کند. به همين خاطر کاربران مثلا مي‌توانند گوشي، ايرباد و ساعت هوشمند خود را بر روي آن قرار دهند تا به طور همزمان در کنار يکديگر شارژ شوند.

در زمان معرفي، سامسونگ به جزييات اين محصول اشاره‌اي نکرد اما حالا صفحات فروشگاه اينترنتي سامسونگ در آلمان و کره اين محصول را قرار داده‌اند و به همين خاطر مي‌توانيم به جزييات آن بپردازيم. طبق اين اطلاعات، جديدترين شارژر بي‌سيم سامسونگ از ۶ سيم‌پيچ القايي بهره مي‌برد و مي‌تواند گوشي‌هاي اين شرکت را تا سرعت ۹ وات شارژ کند.

همچنين از ديگر گجت‌هاي مبتني بر فناوري شارژ Qi هم پشتيباني مي‌کند که براي آن‌ها حداکثر سرعت به ۵ وات مي‌رسد و محصولات اپل مي‌توانند از سرعت ۷.۵ وات بهره ببرند. در بدنه اين شارژ چندين LED تعبيه شده تا کاربران بتوانند وضعيت شارژ گجت را متوجه شوند. اندازه اين محصول ۲۴۰ در ۸۶ در ۱۵.۵ ميلي‌متر است و وزن آن هم به ۳۲۰ گرم مي‌رسد.

کاربران براي خريد اين شارژر بي‌سيم مي‌توانند از بين مدل‌هاي مشکي و سفيد رنگ دست به انتخاب بزنند و از گلکسي اس ۶ تا گلکسي زد فولد ۲ که داراي قابليت شارژ بي‌سيم هستند، مي‌توانند از اين محصول بهره ببرند. همچنين بايد به پشتيباني از مدل‌هاي مختلف گلکسي بادز و گلکسي واچ هم اشاره کنيم.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشي‌هاي هوشمند حتي با داشتن کيس محافظ هم مي‌توانند به‌صورت بي‌سيم شارژ شوند ولي براي اين کار حداکثر ضخامت آن‌ها بايد ۳ ميلي‌متر باشد و البته بستگي به جنس آن‌ها هم دارد. اگر اين موضوع منجر به افزايش دماي شارژر شود، به صورت خودکار سرعت شارژ کاهش پيدا مي‌کند.

هنوز معلوم نيست اين محصول در چه تاريخي راهي بازار مي‌شود ولي با توجه به پديدار شدن در فروشگاه اينترنتي سامسونگ احتمالا به‌زودي شاهد عرضه آن خواهيم بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره