نماد آخرین خبر

فروش «گلکسی Z. Fold۲» سامسونگ از امروز آغاز می‌شود

منبع
انتخاب
بروزرسانی

انتخاب/ گوشي گلکسي Z. Fold۲ سامسونگ که در اوايل ماه جاري اعلام شد، در بازار‌هاي عمده‌اي در سراسر جهان براي فروش عرضه شده است که شامل بازار‌هاي ايالات متحده، انگلستان، سنگاپور، تايلند، فرانسه و دسته‌اي از کشور‌هاي ديگر در اروپا است.

گوشي گلکسي Z. Fold۲ سامسونگ که در اوايل ماه جاري اعلام شد، در بازار‌هاي عمده‌اي در سراسر جهان براي فروش عرضه شده است که شامل بازار‌هاي ايالات متحده، انگلستان، سنگاپور، تايلند، فرانسه و دسته‌اي از کشور‌هاي ديگر در اروپا است.

 
گلکسي Z. Fold۲ چهارمين تلفن هوشمند تاشو سامسونگ و داراي دو صفحه نمايش است، يک صفحه نمايش تاشو AMOLED با فرکانس ۱۲۰ هرتز و يک صفحه نمايشگر ۶.۲۳ در قاب خارجي.


گلکسي Z. Fold۲ در بخش سخت افزاري نيز داراي تراشه اسنپدراگون ۸۶۵+ SoC است که با ۱۲ گيگابايت رم همراه شده است. اين گوشي از سيستم عامل Android One ۱۰ UI ۲.۵ استفاده مي‌کند و تا ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي دارد. براي عکاسي، گلکسي Z. Fold۲ در مجموع داراي پنج دوربين است - سه واحد ۱۲ مگاپيکسلي (اوليه + تله فوتو+ اولتراوايد) در قاب پشتي، يک دوربين سلفي ۱۰ مگاپيکسلي و يک واحد ۱۰ مگاپيکسلي ديگر در نيمه سمت راست صفحه نمايش.

گوشي گلکسي Z. Fold۲ از يک خوانشگر اثر انگشت نصب شده در کنار خود بهره مي‌برد و انرژي آن از يک باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپري تامين مي‌شود که از طريق پورت USB-C حداکثر تا ۲۵ وات نيرو مي‌گيرد.

 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره