نماد آخرین خبر

تاریخ انتشار بازی YesterMorrow مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ شرکت بلوفيش (Blowfish) امروز در خبر بسيار خوبي از تاريخ دقيق انتشار بازي YesterMorrow برروي پلتفرم‌هاي مختلف رونمايي کرد. همچنين براي آشنايي بيشتر افراد، تريلر تازه‌اي از اين اثر در دسترس قرار گرفته است که در ادامه مي‌توانيد شاهد آن باشيد.

YesterMorrow از سري عناوين پازلي، پلتفرمر و ماجراجويي است که در آن بايد کنترل دختري به نام گرتا (Greta) را به دست گرفته و راهي سفري طولاني و جذاب شويد. بدون شک رمز و رازها و معماهاي فراواني در اين ماجراجويي وجود دارد که بايد آن‌ها را کشف کرده و از اصل داستان باخبر شويد. بنابراين اگر از علاقه‌مندان به آثار اين سبک هستيد، YesterMorrow مي‌تواند انتخاب ايده‌آلي برايتان باشد. بد نيست بدانيد که دو استوديوي بيت‌مپ گلکسي (Bitmap Glaxy) و بلوفيش به ترتيب وظيفه‌ي ساخت و انتشار اين عنوان را به عهده دارند.

بازي YesterMorrow قرار است در تاريخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ (۵ نوامبر ۲۰۲۰ ميلادي) برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و نينتندو سوييچ عرضه خواهد شد. ضمنا دموي نسخه‌ي رايانه‌هاي شخصي اين بازي هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و به وسيله‌ي آن مي‌توانيد بخش‌هايي از نسخه‌ي اصلي را تجربه کنيد. در پايان مي‌توانيد جديدترين تريلر YesterMorrow را تماشا و دريافت کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره