logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

ظرفیت باتری آیفون ۱۲ پرو مکس مشخص شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ سازمان TENNA کشور چين اعلام کرد که آيفون ۱۲ پرو مکس با باتري ۳،۶۸۷ ميلي‌آمپرساعتي راهي بازار مي‌شود.
   
درحالي‌که اپل از ميزان ظرفيت باتري آيفون‌هاي ۱۲ صحبت نکرده بود، امروز سازمان TENAA کشور چين ظرفيت باتري آيفون ۱۲ پرو مکس را مشخص کرد. بر‌اين‌اساس، گوشي آيفون ۱۲ پرو مکس با باتري ۳،۶۸۷ ميلي‌آمپر‌ساعتي به بازار عرضه مي‌شود. موضوع جالب‌ اين است که ظرفيت باتري آيفون ۱۲ پرو مکس ۲۸۲ ميلي‌آمپرساعت کمتر از آيفون ۱۱ پرو مکسي است که با باتري ۳۹۶۹ ميلي‌آمپرساعتي راهي بازار شده بود.

سازمان TENNA به ميزان رم آيفون ۱۲ مکس پرو هم اشاره کرده و گفته است با ۶ گيگابايت رم راهي بازار مي‌شود. قبلا در AnTuTu و Geekebench مشخص شده بود که اين تلفن‌همراه هوشمند اپل با اين ميزان رم دراختيار کاربران قرار مي‌گيرد. گفتني است ظرفيت باتري ساير مدل‌هاي آيفون ۱۲ در وب‌سايت هلندي Vodafone مشخص شده بود. آيفون ۱۲ و آيفون ۱۲ پرو به باتري ۲،۸۱۵ ميلي‌آمپرساعتي و آيفون ۱۲ ميني با باتري ۲،۲۲۷ ميلي‌آمپرساعتي مجهز هستند.

با اينکه اپل اعلام کرده بود طول عمر آيفون‌هاي امسال مانند آيفون‌هاي سال گذشته هستند و تراشه‌ي آيفون ۱۲ با فناوري پنج‌نانومتري ساخته شده است، نقدهاي اوليه نشان مي‌دهد که طول عمر آيفون ۱۲ پرو کمتر از طول عمر باتري آيفون ۱۱ پرو است. به‌زودي نتايج مقايسه‌ي باتري آيفون ۱۲ ميني و آيفون ۱۲ پرو مکس هم مشخص خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر