logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

آپدیت One UI 2.5 به میان رده گمنام سامسونگ رسید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آپدیت One UI 2.5 به میان رده گمنام سامسونگ رسید

ترنجي/ ديروز، سامسونگ نسخه بهبوديافته One UI 2.0 خود را به گوشي هاي سري Galaxy S9 ارايه کرد. بله! ما در مورد نرم افزار One UI 2.5 صحبت مي کنيم. خوب،اين آپديت رابط کاربري اکنون به Galaxy A70s رسيده است. اگر نمي دانيد بايد بگويم که One UI 2.5 با گلکسي نوت ۲۰ مرداد ماه ۹۹ رسمي شد و از آن زمان، به تلفن هاي پرچمدار متعددي راه پيدا کرده است. سامسونگ اکنون اين بروزرساني را براي ميان رده ها به ارمغان آورده است و همانطور که گفتيم آپديت One UI 2.5 به گلکسي A70s سامسونگ رسيد.

آپديت One UI 2.5 به گلکسي A70s
رابط کاربري جديد One UI 2.5 در Galaxy A70s نسخه ميان افزار A707FDDU3BTH4 را به همراه دارد. همانطور که انتظار مي رفت  تمام ويژگي هاي اصلي نرم افزار One UI 2.5 مانند Wireless DeX ، حالت دوربين پيشرفته Pro و موارد ديگر را به همراه دارد. در ادامه اين مقاله کمي به ويژگي هاي اصلي خواهيم پرداخت. حجم اين آپديت One UI 2.5 براي گلکسي A70s در حدود 1.6 گيگابايت است بنابراين ممکن است بخواهيد آن را از طريق اتصال WiFi پايدار آن را دانلود کنيد. همچنين اين به روزرساني جديدترين وصله امنيتي اندرويد اکتبر 2020 را به همراه دارد.

اگر برنامه آزمايشي One UI 3.0 را در نظر نگيريد ، اکنون Galaxy A70s جديدترين نرم افزار One UI همان نسخه پرچمدار مانند Galaxy Note 20 را اجرا مي کند. براي يادآوري، اين به روزرساني ابزار جديد نظارت WiFi را به همراه دارد درخواست گذرواژه از يک دستگاه در نزديکي، عملکردهاي جديد صفحه کليد سامسونگ، پشتيباني Bitmoji از Always On Display و موارد ديگر. برنامه پيام هاي پيش فرض اکنون از اشتراک مکان SOS به همراه مخاطب پيام SOS از قبل پيکربندي شده نيز پشتيباني مي کند.


خوب، اگر شما Galaxy A70s داريد و در هند اقامت داريد (خوب، اين دستگاه فقط در بازار هند موجود است و البته بازار ما  )، پس بايد قبلاً اعلان به روزرساني را دريافت کرده باشيد. متناوباً، مي توانيد به قسمت Settings >> Software Update >> Download and Install برويد تا دستگاه خود را به صورت دستي به روز کنيد. شايان ذکر است که ممکن است اين به روزرساني جديد به صورت گروهي در حال اجرا باشد، بنابراين ممکن است بلافاصله آن را دريافت نکنيد.

با دريافت آخرين به روزرساني نرم افزار Galaxy A70s، مي توان فرض کرد که به روزرساني نرم افزار One UI 2.5 به زودي به ساير دستگاه هاي Galaxy A راه پيدا خواهد کرد. ما در مورد Galaxy A50 ، Galaxy A50s و Galaxy A70 صحبت مي کنيم.

شما گلکسي A70s داريد؟ اين آپديت را دريافت کرديد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره