logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ ساعت هوشمند شيائومي مي واچ لايت از GPS برخوردار است و با قيمت ۴۵ دلار راهي بازار مي‌شود.
   
شيائومي رسما ساعت هوشمند مي واچ لايت را معرفي کرد. اين ساعت هوشمند بر اساس ردمي واچ ساخته شده است که ماه گذشته در کشور چين عرضه شد.

مي واچ صفحه‌نمايش رنگي ۱٫۴ اينچي لمسي با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پيکسل دارد. تراکم پيکسلي اين صفحه‌نمايش به ۳۲۳ پيکسل بر هر اينچ مي‌رسد و از قابليت تنظيم خودکار روشنايي بهره مي‌برد. شيائومي اعلام کرده است که براي اين محصول بيش از ۱۲۰ عدد فيس واچ طراحي شده و هر کدام از آن‌ها اطلاعاتي مورد نظر کاربر را نشان مي‌دهد.

مي واچ لايت با گام‌شمار خودکار راهي بازار شده است و از ۱۱ نوع حالت ورزشي مختلف پشتيباني مي‌کند. از جمله اين حالت‌هاي ورزشي مي‌توانيم به ورزش کردن بيرون از خانه، دوچرخه‌سواري خارج از خانه، دوچرخه‌سواري داخل خانه، دويدن روي تردميل، شنا کردن در آب‌هاي آزاد، شنا کردن در استخر، فري استايل، کريکت، ترکينگ، دويدن و راه رفتن اشاره کرد.

از ويژگي‌هاي اين ساعت هوشمند حسگر خواب و حسگر ضربان قلب و تنظيم‌کننده تنفس است. اين حسگرها به کاهش ميزان استرس کمک مي‌کنند. از ساير ويژگي‌هاي مي واچ لايت مي‌توانيم به امکان برقراري تماس، دريافت SMS، زنگ هشدار و نمايش اعلان‌ها، پخش موسيقي، پيدا کردن گوشي و نمايش آب‌و‌هوا اشاره کنيم.

اين محصول جديد شيائومي داراي GPS است که ردمي واچ از آن بهره نمي‌برد. در کنار GPS اين محصول از GLONASS و Barometer برخوردار است.

ساعت هوشمند جديد شيائومي با يک باتري ۲۳۰ ميلي‌آمپر ساعتي راهي بازار شده است که ۹ روز اين ساعت را روشن نگه مي‌دارد و براي شارژ کردن باتري تنها به دو ساعت زمان نياز است.

بندهاي مختلفي براي اين ساعت در نظر گرفته شده است؛ بندهايي در رنگ‌هاي صوتي، کرم، مشکي، سرمه‌اي و سبز که مي‌توانند نظر افرادي زيادي را به خود جلب کنند.

اين ساعت هوشمند با قيمت ۴۵ دلار راهي بازار خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره