logo

بازی Star Wars Battlefront 2 رایگان خواهد شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Star Wars Battlefront 2 رایگان خواهد شد

زومجي/ کاربران کامپيوتر در تاريخ پنجشنبه ۲۵ دي ماه مي‌توانند بازي Star Wars Battlefront II را به رايگان از فروشگاه اپيک گيمز دانلود و تجربه کنند.
   
پس از تمام شدن رويداد بازي‌هاي رايگان فروشگاه اپيک گيمز به مناسبت سال نو ميلادي، شاهد رايگان شدن مجدد بازي‌ها طبق روال قبل و به‌صورت هفتگي هستيم. در حال حاضر، بازيکنان مي‌توانند بازي Crying Suns را به رايگان از فروشگاه اپيک گيمز دانلود کنند. اين در حالي است که کاربران کامپيوتر در هفته آينده، قادر به تجربه‌ي Star Wars Battlefront 2 خواهند بود.

نسخه Celebration Edition بازي Star Wars Battlefront II از هفته آينده ۲۵ دي ماه (۱۴ ژانويه) به‌صورت رايگان در اختيار کاربران پي سي فروشگاه اپيک گيمز قرار مي‌گيرد. ازاين‌رو جدا از بازي اصلي مي‌توانيد به محتوياتي نظير کسب تمامي آيتم‌هاي تزئيني که تابه‌امروز براي بازي عرضه شده و همچنين آيتم‌هاي الهام گرفته شده از The Rise of Skywalker دسترسي داشته باشيد.

در Star Wars Battlefront 2 بازيکنان در نقش يک فرمانده ناوگان هوايي به ايفاي نقش مي‌پردازند و در جريان ۶ چپتر داستاني بازي، شاهد فراز و نشيب‌هاي متفاوتي خواهند بود که در انتهاي هر چپتر، اطلاعاتي را از امپراطوري کسب خواهند کرد. بااينکه بخش داستاني بازي آنطور که بايد و شايد جذاب نيست، اما بخش چندنفره آن مي‌تواند تا حدي سرگرم کننده ظاهر شود.

نظر شما کاربران گرامي دراين‌باره چيست؟ آيا Star Wars Battlefront II را تجربه کرده‌ايد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره