logo

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بادز پرو چگونه خواهد بود؟

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بادز پرو چگونه خواهد بود؟

گجت نيوز/ گلکسي بادز پرو – Galaxy Buds Pro ايرباد جديد سامسونگ بوده که با قيمت نه چندان گزاف قابليت‌هاي متنوعي را ارائه مي‌کند.

امشب در مراسم آنپکد سامسونگ شاهد محصولات جديد زيادي از غول کره‌اي بوديم و گلکسي بادز پرو يکي از زيباترين محصولات آن برشمرده مي‌شود. اين محصول پريميوم ايرباد درون گوشي خواهد بود که همراه با سري گلکسي اس ۲۱ – Galaxy S21 معرفي شد و قابليت‌هاي جديد و متنوع زيادي دارد.



بادز پرو علاوه بر قابليت حذف فعال نويزهاي محيطي يا همان Active Noise Cancellation (که در مرکز توجهات قرار گرفته) از طراحي جديد و زيبايي برخوردار شده و اکنون مي‌تواند صداي سه بعدي توليد کند. همچنين امکان تغيير حالت ميان حذف نويز فعال و حالت Ambient قديمي سامسونگ به صورت خودکار وجود داشته که امکان شنيدن صداهاي محيط را با شفافيت بيشتر فراهم مي‌کند. اين ويژگي که به قابليت اساسي ايربادهاي سامسونگ در سال‌هاي اخير تبديل شده مي‌تواند در جلوگيري از بروز تصادف نقش مهمي ايفا کرده و جان کاربر را حفظ کند.

قيمت گلکسي بادز پرو چقدر خواهد بود؟

مطابق پيش‌بيني‌ها، براي خريد بادز پرو بايستي بيشتر از ايربادهاي کنوني سامسونگ بپردازيد و براي آن قيمت ۱۹۹ دلاري انتخاب شده است. اين محصول از فردا يعني ۱۵ ژانويه در ويترين فروشگاه‌ها در بازارهاي منتخب قرار خواهد گرفت و همان‌طور که در تصوير نيز مشهود است در سه رنگ بنفش يا Phantom Purple، مشکي يا Phantom Black و نقره‌اي يا Phantom Silver قابل خريد خواهد بود.

اما ايرباد هاي جديد سامسونگ براي بازارهاي ديگري که در ليست سامسونگ قرار نگرفته‌اند تا پايان ماه جاري ميلادي و همزمان با عرضه سري گلکسي اس ۲۱ ارسال خواهند شد. تاريخ دقيق عرضه براي بازارهاي مختلف مي‌تواند متفاوت باشد و وبسايت رسمي سامسونگ مي‌تواند در اين راستا کمک حال کاربران باشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره