logo

سازنده Palworld پورت نینتندو سوییچ را دشوار می‌داند

منبع
زومجي
بروزرسانی
سازنده Palworld پورت نینتندو سوییچ را دشوار می‌داند

زومجی/ استودیو سازنده Palworld محدودیت‌های فنی را دلیل اصلی دشواری پورت بازی برای نینتندو سوییچ می‌داند.
  
استودیو Pocketpair خود را برای عرضه به‌روزرسانی بزرگ Sakurajima بازی Palworld آماده می‌کند که قرار است جزیره‌ای تازه با بیوم‌های مختلف، انواع Pal جدید و مناطقی برای رقابت‌های Arena PvP را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. بااین‌حال تیم توسعه‌دهنده به احتمال عرضه بازی روی پلی استیشن اشاره کرده است و حالا بازیکن‌های نینتندو سوییچ به‌دنبال شنیدن اخبار احتمالی مشابه هستند.

درهمین‌راستا تاکورو میزوبه، مدیرعامل استودیو Pocketpair در گفت‌وگو با رسانه Game File از احتمال دشوار بودن پورت بازی روی نینتندو سوییچ به‌دلیل پیچیدگی‌های فنی خبر داد. احتمالا یکی از این مشکلات فنی مربوط‌به عقب ماندن سخت‌افزار نینتندو سوییچ نسبت به سخت‌افزار کامپیوترها و پلتفرم‌های مدرن است و احتمالا همین موضوع پورت سوییچ بازی Palworld را از اولویت تیم سازنده خارج کند.

میزوبه در ادامه توضیح داد حالت آرنا نوعی تست خواهد بود تا به تیم سازنده برای تحقق رویای دستیابی به یک حالت PvP واقعی که بیشتر به سبک‌های Ark یا Rust نزدیک باشد، کمک کند. اینکه چقد طول می‌کشد تا تیم سازنده به این هدف برسد مشخص نیست، اما قرار دادن ۳۲ بازیکن همزمان همراه‌با پال‌هایشان در میدان‌های نبرد رقابتی برای تیم سازنده بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد.

به‌روزرسانی Sakurajima بازی Palworld در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۳ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۳) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی یک Faction Leader جدید را به بازی اضافه می‌کند و سقف ارتقای سطح برای بازیکن و پال را افزایش می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود Raid Boss جدید و Oil Rig Stronghold به بازی اضافه شوند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره