logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

بیل گیتس هم گوشی های اندرویدی را بیشتر دوست دارد!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
بیل گیتس هم گوشی های اندرویدی را بیشتر دوست دارد!

ترنجي/ بنيان گذار مايکروسافت، بيل گيتس ، سومين ثروتمند جهان روز چهارشنبه طي بازديدي که از پلتفرم اجتماعي مبتني بر صدا Clubhouse، انجام داد، نکات جالبي در خصوص گوشي هاي هوشمند و حال و هواي اين روزهاي خود مطرح کرده است.

بيل گيتس و علاقه به گوشي هاي اندرويدي
Clubhouse، پلتفرم اجتماعي مبتني بر صدا در حال حاضر فقط براي سيستم عامل iOS منتشر شده است و کاربران اندرويدي از داشتن آن محروم هستند. در حين بازديد بيل گيتس از اين پلتفرم اجتماعي اولين سوالي که براي مردم پيش آمد اين بود که بيل گيتس کدام گوشي و سيستم عامل را ترجيح مي دهد، اندرويد يا iOS ؟

بيل گيتس در پاسخ به اين سوال به صراحت اعلام کرد سيستم عامل اندرويد را بيشتر دوست دارد و گوشي هاي اندرويدي را به گوشي هاي آيفون ترجيح مي دهد. بيل گيتس در ادامه گفت:


گوشي هاي هوشمند اندرويدي در رابطه بين نرم افزار و سيستم عامل انعطاف بيشتري دارند. البته نرم افزارهاي مايکروسافت از پيش نصب شده توسط برخي از سازندگان اندرويد بسيار کاربرپسند است. با اين حال، او دوستان زيادي دارد که از آيفون استفاده مي کنند.

به نقل از gizchina، گيتس در حال حاضر در حال تبليغ کتاب جديد خود با عنوان “جلوگيري از فاجعه آب و هوا” است. او از علاقه خود براي همکاري بيشتر با مدير عامل آمازون جف بزوس در زمينه مبارزه با تغييرات آب و هوايي نيز سخن به ميان آورد.

از بيل گيتس درباره ارزهاي ديجيتال و به خصوص بيت کوين نيز سوال شد که گيتس گفت: خيلي بيت کوين را دوست ندارم. وي معتقد است که روند استخراج ارزهاي رمزنگاري شده به قدرت محاسباتي زيادي احتياج دارد و برق زيادي را نيز مصرف مي کند. او همچنين فاش کرد که در بيت کوين سرمايه گذاري نکرده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره