logo

82 آسیب‌پذیری ویندوز اصلاح شد

منبع
مهر
بروزرسانی
82 آسیب‌پذیری ویندوز اصلاح شد

مهر/ مرکز مديريت راهبردي افتا با اعلام جديدترين اصلاحيه‌هاي امنيتي براي ۸۲ آسيب‌پذيري سيستم عامل ويندوز، از کاربران خواست نسبت به اعمال جديدترين اصلاحيه‌هاي امنيتي با درجه‌هاي حياتي اقدام کنند.

درجه اهميت ۱۰ مورد از اين آسيب‌پذيري‌ها حياتي (Critical) و ۷۲ مورد مهم (Important) عنوان شده است. از اين رو همه کاربران ويندوز ، محصولات و اجزاي نرم‌افزاري شرکت مايکروسافت، بايد هرچه سريع‌تر جديدترين اصلاحيه‌هاي امنيتي با درجه‌هاي حياتي و مهم را اعمال کنند.

يکي از اين اصلاحيه‌ها براي ضعفي از نوع Memory Corruption در مرورگر Internet Explorer است، که مهاجمان با استفاده از آن، کاربران را به يک صفحه حاوي کد Exploit هدايت مي‌کنند.

گروهي از مهاجمان، از اواسط بهمن ماه، براي نصب يک Backdoor سفارشي روي اهداف خود، از اين آسيب‌پذيري استفاده کرده‌اند.

همچنين چندين آسيب‌پذيري در سرويس DNS سيستم عامل Windows و ۱۵ نرم افزار شرکت مايکروسافت، با اصلاحيه‌هاي اين شرکت، ترميم شده است.

چگونگي ترميم ۴ آسيب‌پذيري بحراني روز-صفر و همچنين آسيب پذيري اجراي کد به صورت از راه دور در نسخ مختلف Microsoft Exchange نيز ۱۰ روز قبل به‌صورت اضطراري و خارج از برنامه انتشار يافته است.

فهرست کامل آسيب‌پذيري‌هاي ترميم شده و نکات فني مربوط به مجموعه‌اصلاحيه‌هاي اين ماه مايکروسافت، در پايگاه اينترنتي مرکز مديريت راهبردي افتا قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر