logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

ساعت هوشمند وان پلاس رونمایی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ساعت هوشمند وان پلاس رونمایی شد

ديجياتو/ وان پلاس واچ با شارژ سريع Warp Charge و قيمت ۱۵۹ دلار(حدود 3.8 ميليون تومان) رونمايي شد.
   
وان پلاس امروز در مراسم ويژه خود از اولين ساعت هوشمندش با نام وان پلاس واچ پرده برداشت. اين محصول با صفحه دايره‌اي، دو دکمه فيزيکي و سيستم عامل اختصاصي بلادرنگ (RTOS) دارد که با قيمت جذابش مي‌تواند گزينه خوبي براي خريد باشد.

وان پلاس واچ نمايشگري ۱.۳۹ اينچي از نوع OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پيکسل دارد. تراکم پيکسلي اين نمايشگر ۳۲۶ پيکسل بر هر اينچ است و از شيشه 2.5D براي محافظت استفاده مي‌کند. اين ساعت هوشمند انرژي خود را از يک باتري ۴۰۲ ميلي‌آمپر ساعتي مي‌گيرد که مي‌تواند تا ۵ روز به آناليز خواب و پايش سطح اکسيژن خون بپردازد. وان پلاس واچ همچنين در صورت استفاده از GPS تا ۲۵ ساعت دوام مي‌آورد و فعاليت‌هاي کاربر را دنبال مي‌کند.

اولين ساعت هوشمند وان پلاس با استاندارد 5ATM در برابر فشار و با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. وان پلاس واچ مي‌تواند ضربان قلب، ميزان استرس و ۱۱۰ فعاليت ورزشي مختلف را دنبال کند. اين محصول ۱ گيگابايت رم و ۴ گيگابايت حافظه داخلي دارد و از فناوري شارژ سريع Warp Charge پشتيباني مي‌کند. اين فناوري شارژ سريع اجازه مي‌دهد تا با ۲۰ دقيقه شارژ بتوانيد حدود يک هفته از ساعت استفاده کنيد. يکي از دکمه‌هاي فيزيکي دستگاه دکمه پاور و ديگري دکمه فانکشن است.

اين دستگاه علاوه بر رنگ‌هاي استاندارد مشکي و نقره‌اي در يک مدل ويژه آلياژ کبالت يا Cobalt Limited Edition با بند چرم گياهي و نمايشگر مسطح و يک مدل مخصوص بازي «سايبرپانک ۲۰۷۷» هم عرضه مي‌شود. کاربران مي‌توانند از وان پلاس واچ براي پاسخ‌گويي به تماس‌ها، کنترل پخش موسيقي و مشاهده نوتيفيکيشن‌ها استفاده کنند. اين ساعت همچنين به ريموت کنترل تلويزيون‌هاي وان پلاس تبديل مي‌شود و از قابليت‌هايي مثل ميکروفن، بلندگو و موتور ويبره برخوردار است.

از ساير مشخصات اين محصول مي‌توان به اسپيکرهاي داخلي، واي فاي، بلوتوث و GPS اشاره کرد، البته امکان ارتباط سلولار در اين دستگاه وجود ندارد، اما مي‌توان با گوشي نزديک آن، به تماس‌هاي تلفني پاسخ داد. وان پلاس واچ با قيمت ۱۵۹ دلار(حدود 3.8 ميليون تومان) در تاريخ ۲۵ فروردين به بازار مي‌آيد.

اين شرکت امروز همچنين از پرچمداران جديد خود در سه مدل به نام‌هاي وان پلاس ۹، وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس 9R هم رونمايي کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم