logo

وان پلاس واچ به شکل رسمی معرفی شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ تقريبا چند سالي مي‌شد که درباره ساعت هوشمند وان پلاس مي‌شنيديم و هيچ اتفاقي رخ نمي‌داد اما سرانجام پس از مدت‌ها انتظار OnePlus Watch به شکل رسمي معرفي شد. اين ساعت در مراسم رونمايي از اسمارت فون‌هاي سري OnePlus 9 رونمايي شده است. در حالي که تلفن‌هاي هوشمند مذکور روي کاغذ فوق العاده به نظر مي‌رسند، OnePlus Watch مسير مشخص‌تري را با ارائه يک طراحي زيبا و اسپرت به همراه قابليت‌هاي مختلف در پيش گرفته. در واقع حالا اگر به دنبال خريد يکي از دستگاه‌هاي سري 9 وان پلاس هستيد مي‌توانيد از ساعت هوشمند اين کمپاني نيز استفاده کنيد.

OnePlus Watch ابعاد 46 ميلي متري را ارائه مي‌دهد و ما نيز ترجيح مي‌دهيم يک ساعت هوشمند با ابعاد بزرگ براي صفحه نمايش عرضه شود. اين مدل از استيل ضد زنگ استفاده مي‌کند اما يک نسخه توليد محدود نيز وجود خواهد داشت که از کبالت ساخته شده. اين ساعت گواهي IP68 را به خود اختصاص داده تا در مقابل گرد و خاک و آب تا عمق 50 متر مقاوم باشد.

صفحه نمايش 1.39 اينچي دايره‌اي شکل AMOLED به همراه 4 گيگابايت حافظه ذخيره سازي و GPS از مشخصات اصلي ساعت هستند. در اين بين بيش از 100 حالت ورزشي در نظر گرفته شده که ساعت به شکل اتوماتيک آنها را تشخيص مي‌دهد. به علاوه در زمينه سلامتي و فيتنس قابليت‌هايي مختلفي تعبيه شده‌اند. سنسور داخلي SpO2 و تشخيص استرس به همراه ضربان قلب نيز از ديگر بخش‌ها به شمار مي‌روند.
 

در زمينه ارتباطي، OnePlus Watch از مشخصات استانداردي برخوردار است، جايي که به شما اجازه مي‌دهد تا تماس برقرار کنيد، اعلان‌هاي خود را مشاهده کنيد و البته بتوانيد OnePlus TV را کنترل کنيد. به عنوان مثال در زمان تماس صداي تلويزيون را کم کند يا آن را به محض تشخيص اين که کاربر خوابيده، خاموش نمايد. اين يعني OnePlus Watch جزئي از يک اکوسيستم است که وان پلاس در تلاش براي خلق آن مي‌باشد.

متأسفانه OnePlus Watch از سيستم عامل WearOS استفاده نمي‌کند و تنها با RTOS همراه شده اما عمر باتري فوق العاده 14 روز را وعده مي‌دهد. به لطف WarpCharge نيز با تنها 20 دقيقه شارژ مي‌توانيد تا يک هفته از ساعت استفاده کنيد.
 
OnePlus Watch از تاريخ 14 آپريل (25 فروردين) با قيمت 149 دلار در رنگ‌هاي Moonlight Silver و Midnight Black قابل تهيه است. متأسفانه فعلا قيمت و زمان عرضه نسخه محدود کبالت در دسترس نيست.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره