logo

ماد تازه‌ای برای بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس قرار گرفت

منبع
گيم فا
بروزرسانی
ماد تازه‌ای برای بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس قرار گرفت

گيم فا/ همان‌طور که اطلاع داريد، اين روزها اخبار زيادي در مورد بازي Microsoft Flight Simulator منتشر مي‌شود. امروز هم يکي از مادسازان دست به کار شد و ماد بسيار جالبي را در اختيار هواداران قرار داد.

Microsoft Flight Simulator از سري عناوين شبيه‌سازي پرواز است که در آن بايد هدايت هواپيماي دلخواه خود را به دست گرفته و بر فراز آسمان‌ها سفر داشته باشيد. اين بازي از لحاظ تنوع حالت‌ها، هواپيماها و نقشه‌ها بسيار معروف شده است و عده‌ي زيادي از تجربه‌ي آن لذت مي‌برند. اين عنوان ابتدا اواسط سال ۲۰۲۰ ميلادي به دست علاقه‌مندان رسيد و گفتني است که دو شرکت اسوبو (Asobo) و مايکروسافت به ترتيب در امر ساخت و نشر آن نقش داشته‌اند.

ساخت مادهاي مختلف براي بازي‌هاي مشهور توسط جامعه‌ي مادسازان، اتفاق بسيار جالب و بامزه‌اي از نگاه بازي‌بازان است. عده‌ي زيادي از اين مادسازان همواره تلاش دارند تا بازي‌ها را بيش از پيش به واقعيت نزديک کنند و اتفاقا در اين امر موفق هم مي‌شوند. Microsoft Flight Simulator نيز يکي از آثاري است که مادهاي زيادي براي آن در دسترس قرار گرفته است. شايد در جريان باشيد که در روزهاي اخير يک کشتي باعث مسدود شدن کانال سوئز شده و اين خبر به سرعت در سراسر جهان پخش شده است. حال مادي در اين زمينه عرضه شده و اين کشتي را به کانال ذکر شده اضافه کرده است. شما با پرواز به اين منطقه مي‌توانيد اين کشتي بسيار بزرگ را مشاهده کنيد. جالب است بدانيد که اين مادساز يعني donut enforcement براي ساخت اين ماد از ويدئوهاي مختلف پيرامون اين خبر الهام گرفته است. در حال حاضر مي‌توانيد اين ماد را از طريق وب‌سايت‌هايي در اين زمينه دانلود و استفاده نماييد.

بازي Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول ايکس‌باکس سري ايکس و اس قابل تجربه است. در صورت دريافت اخبار بيشتر در مورد اين اثر، آن‌ها را با شما عزيزان به اشتراک خواهيم گذاشت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر