logo

اینستاگرام نظرات را فیلتر می کند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اینستاگرام نظرات را فیلتر می کند

باشگاه خبرنگاران/رسانه‌هاي اجتماعي سرگرم کننده هستند، اما هر پلتفرمي هر از چند گاهي ترول‌هاي توهين آميز را به خود جلب مي‌کند که متاسفانه امروزه در فضاي بي حد و مرز اينستاگرام با الفاظ ناشايست بسيار مواجه مي‌شويم. خوشبختانه  خبر خوب در اين مورد اين  است که تيم اينستاگرام در حال کار بر روي ابزاري جديد براي فيلتر کردن نظراتي است که ممکن است براي کاربرانش آزار دهنده باشند. در حال حاضر، اينستاگرام به کاربران خود اين اجازه را مي‌دهد که نظرات خود را از طريق گزينه Hide Offensive Comments، که در قسمت تنظيمات حريم خصوصي است، فيلتر کنند.

اگر به الگوريتم اعتماد نداريد، مي‌توانيد به صورت دستي مجموعه کلمات را براي مسدود کردن انتخاب کنيد. به تازگي، Safari اپل با اشکال عجيب و غريب خود خبر‌هايي را منتشر کرده است که به کاربران اجازه نمي‌دهد در صورت فعال بودن ويژگي محدوديت محتواي بزرگسالان، الفاظ ناشايست را جستجو کنند. اميدواريم اينستاگرام دام مشابهي را دنبال نکرده و قبل از بروز مشکلات را برطرف کند.

ين الگوريتم جديد قرار است از يادگيري ماشيني و هوش مصنوعي استفاده کند تا بتواند کلمات و محتواي توهين آميز را مديريت کند و از رسيدن آن به صفحه کاربر يا فرزندتان جلوگيري کند. به نظر مي‌رسد اين کلمات بر اساس کلمات معمولي که از طرف کاربران گزارش شده است انتخاب شده و ضامن آن Hide Comments که نظرات را مي‌بندد ،کنترل مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره