نماد آخرین خبر

هواوی بند 6 به صورت رسمی معرفی شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ دو سال پس از آنکه هواوي بند 4 در سال 2019 راهي بازار شد، اين شرکت چيني امروز از هواوي بند 6 رونمايي کرد. هواوي تصميم گرفت تا از شماره 5 صرف نظر کند و يک سره به سراغ شماره 6 برود. هواوي کمتر از يک هفته پس از رونمايي از Mi Band 6 شيائومي اقدام به رونمايي از دستبند هوشمند خود کرده است و به نظر نمي‌رسد که اين موضوع تصادفي باشد. در هر حال، در ادامه با هم نگاهي خواهيم داشت به مشخصات اين دستگاه. با ما همراه باشيد.

مشخصات هواوي بند 6
اين دستبند از يک نمايشگر 1.47 اينچي AMOLED با رزولوشن 194×368 پيکسل بهره مي‌برد که به‌طور دقيق 148 درصد از نمايشگر بند 4 بزرگتر شده است. هواوي وعده داده است که برنامه Watch Face Store طيف وسيعي از واچ فيس‌ها را براي اين نمايشگر ارائه خواهد کرد. در طراحي نسل جديد حاشيه‌ها بسيار باريک شده و نسبت نمايشگر به بدنه به 64 درصد رسيده است. طراحي نمايشگر اين بند هم حالا مستطيلي شکل شده است.

Huawei Band 6 تنها 18 گرم وزن دارد و ابعاد آن 43×25.4×10.99 ميليمتر است. تنها يک کليد در لبه آن براي ناوبري در نظر گرفته شده و ساعت داراي 5ATM، مقاومت در برابر آب است. باتري اين دستبند براي دو هفته استفاده روزمره کافي خواهد بود و در صورت استفاده سنگين‌تر اين رقم به 10 روز کاهش پيدا خواهد کرد. شارژ آن نيز از طريق شارژ آهنرباني انجام خواهد شد. هواوي گفته است که تنها 5 دقيقه شارژ مي‌تواند اين دستبند را براي دو روز استفاده شارژ کند.


هواوي بند 6 داراي سنسوري براي نظارت بر سطح اکسيژن خون (براي اولين بار در اين سري)،  سنسور TruSeen 4.0 براي نظارت بر ضربان قلب، TruSleep 2.0 براي پايش خواب و TruRelax 2.0 نظارت بر ميزان استرس و فشار است. اين سنسورها نوع فعاليت قلب را براي خطراتي مانند آپنه در خواب کنترل مي‎کنند.
 
Band 6 از 96 حالت ورزشي پشتيباني مي‌کند. از ديگر امکانات اين ساعت مي‌توان به NFC براي پرداخت‌ها، کنترل دسترسي کارت کشيدن، نمايش اعلانات، تماس‌ها و پيام‌ها از طريق اتصال به گوشي و کنترل دوربين و موزيک اشاره کرد.

قيمت Huawei Band 6
هواوي بند 6 در 3 رنگ؛ نارنجي (Amber Sunrise)، سبز (Forest Green) و مشکي (Graphite Black) راهي بازار خواهد شد. اين دستبند با گوشي‌هايي با سيستم عامل اندرويد 6.0 به بالا و iOS 9.0 سازگار بوده و از بلوتوث 5.0 پشتيباني مي‌کند. دستبند جديد هواوي از فردا، يعني 4 اپريل با قيمتي در حدود 53 دلار در مالزي به فروش خواهد رسيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره