نماد آخرین خبر

انتشارات مشاوران آموزش در بانک کتاب آنلاین بیستک

منبع
بازار
بروزرسانی
انتشارات مشاوران آموزش در بانک کتاب آنلاین بیستک

بازار/خريد کتاب هاي انتشارات مشاوران آموزش  با تخفيف ويژه

معمولا هيچ گزينه‌اي در کنار کيفيت کالاي اجناس يک فروشگاه به جز تخفيف، نمي‌تواند سيلي از مشتريان را به سوي خود به راه بياندازد؛ به‌خصوص اگر اين تخفيف مربوط به فعاليت خريد و فروش کتاب‌هاي کمک درسي و کنکوري باشد که نياز مبرم اين ماه‌هاي پاياني سال براي بچه‌هاي کنکوري است. از طرفي با وجود شرايط کرونايي امروز شنيدن خبرهاي تخفيفي اجناس به‌صورت حضوري، ميل به خريد را به خاطر خطر سلامتي، کاهش مي‌دهد؛ اما در چنين وضعيتي نقش پُررنگ بانک کتاب‌هايي همچون بانک کتاب بيستک، بسيار نمايان مي‌شود. بانک کتاب بيستک با تخفيف‌هاي فراوان و تنوع محصولات در جهت ايجاد آرامش براي دانش‌آموزان و کنکوري‌هاي عزيز در شرايط ويژه‌ي روزهاي پاياني پاييز، زمستان خوبي را براي دانش‌آموزان عزيز رقم زده است.

بانک کتاب آنلاين بيستک، سرزمين تخفيف‌هاي اينترنتي

امروزه بسياري از افراد اهل مطالعه، دانش‌آموزان و دانشجويان عزيز از قيمت بالاي کتاب‌ها و شرايط موجود براي خريد کتاب گلايه‌مند هستند؛ اما وجود بانک‌هاي اينترنتي کتاب همچون بانک کتاب بيستک، با تخفيف‌هاي بالا، بدون هزينه‌هاي جانبي مانند هزينه اياب‌و‌ذهاب، مي‌توانند فرصت خوبي را براي کاربران خود به وجود آورند. در همين راستا اگر همين حالا، سري به سايت فروش اينترنتي کتاب آنلاين بيستک بزنيد، دسته‌بندي‌هاي زيادي از کتاب‌هاي کمک درسي و کنکوري را تخفيف‌هاي جذاب خواهيد ديد. بيستک کتاب، محصولات خود را با ۲۰ تا ۵۰ درصد زير قيمت به دست مشتريان مي‌رساند؛ به همين دليل، خريد از بيستک براي شما بسيار مقرون به صرفه‌‌تر از خريد حضوري است. از طرفي حضور در فروشگاه‌هاي کتاب، هزينه‌هاي جانبي فراواني از جمله هزينه‌ي حمل و نقل را نيز با خود به همراه دارد که بر هزينه تمام شده خريد کتاب‌ها افزوده مي‌شود؛ اما بيستک کتاب اين امکان را فراهم کرده که مشتريان بتوانند از امتياز ارسال رايگان کتاب نيز بهره‌مند شوند. 

جشنواره‌ي تخفيف‌هاي ويژه‌ي بانک کتاب بيستک

خريد کتاب‌ کمک درسي و کتاب‌هاي مورد نياز کنکور معمولا از اوايل سال تحصيلي يا حتي قبل‌تر از آن آغاز مي‌شود؛ اما دانش‌آموزاني هستند که به دلايلي، خريد کتاب‌هاي مورد نياز خود را به تعويق انداخته‌اند يا کتاب‌هاي فعلي، نيازشان را برطرف نمي‌کند. در اين راستا بانک کتاب بيستک رسالت خود را در اين مي‌بيند که براي رفع نياز و تأمين علايق عزيزان در تمام طول سال تحصيلي با ارائه‌ي بهترين کتاب‌ها از انتشارات برند و صاحب نام کشور تلاش کند و محصولات يادشده را با بهترين شرايط و بالاترين تخفيف ممکن در اختيار علاقه‌مندان قرار دهد. تخفيف ۲۵ تا ۵۰ درصدي بانک کتاب بيستک را به جرأت بايد بالاترين حد احترام اين بانک کتاب به خواسته‌ي مشتريان خود دانست.

بانک کتاب بيستک همه‌ي تلاش خود را در اين مسير به کار بسته و در تازه‌ترين تخفيف‌هاي خود، تخفيف‌هاي شب يلدايي را با عنوان تخفيف ۴۰ درصدي در نظر گرفته که در بعضي کتاب‌ها از محصولات انتشارات نامدار، تا سقف ۵۰ درصد هم رسانده است. اين بانک کتاب شرايط بسيار استثنايي را براي عزيزان دانش‌آموز و کنکوري براي خريد کتاب کمک درسي و آموزشي و کنکور فراهم مي‌کند تا با خيال راحت و داشتن پشتوانه‌اي پربار، به شکستن شاخ غول کنکور ۱۴۰۰ در فرصت باقيمانده از سال تحصيلي بروند و موفقيت خود را رقم بزنند. به همين دليل بيستک به همه‌ي متقاضيان کتاب‌هاي کنکور و کمک‌درسي پيشنهاد مي‌دهد تا همين الان قبل از پايان يافتن فرصت شب يلدايي با مراجعه به بانک کتاب بيستک با خريد کتاب‌هاي مورد نياز خود از تخفيف ويژه‌ي آن بهره‌مند شوند. در جشنواره يلدايي هر روز ۴۰ عنوان کتاب براي فروش ويژه گذاشته مي‌شود که عناوين متفاوتي را دربرمي‌گيرد.

اهداف بانک کتاب بيستک از ارائه تخفيف‌هاي چشمگير اينترنتي و جشنواره‌هاي فصلي

بانک آنلاين بيستک در طول سال و در جشنواره‌هاي مختلف، تخفيف‌هاي خود را در سايت قرار مي‌دهد؛ چون از اين طريق سعي دارد به اهدافي دسترسي پيدا کند که در ادامه به برخي از آن‌ها اشاره مي‌شود.

  • هدف اول بانک کتاب آنلاين بيستک، برداشتن گام بزرگي در فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني در حد وسع و توان براي بالا بردن ساعات مطالعه‌ي هم‌وطنان است؛ زيرا مي‌داند که با اين حرکت مؤثر در مسير توسعه‌ي فرهنگي مي‌تواند نهايت توان خود را در ايجاد عادت فرهنگ مطالعه در ديگران پياده کند.
  • بانک کتاب بيستک با اين کار فرصت فوق العاده‌اي را براي خريد بهترين کتاب‌ها از نام‌دارترين انتشارات ايجاد مي‌کند که هميشه بيشترين متقاضي را در بين داوطلبان دارا هستند.
  • بانک کتاب بيستک با اين کار، مشوق خريد اينترنتي اهالي کتاب و کتاب‌خوان مي‌شود تا با خريد آنلاين به پس‌انداز و ذخيره زمان و انرژي خود بپردازند و با حضور نيافتن مخاطب در ترافيک‌هاي سرسام‌آور شهري براي تهيه‌ي نيازمندي‌هاي مطالعاتي خود و به تحقق رساندن برنامه‌ها، به‌ويژه براي کنکوري‌ها‌، کمک شاياني کند.
  • وقتي تخفيف‌هاي تشويقي سبب حضور و مراجعه به بانک کتاب مي‌شود، مراجعه‌کننده را با گنجينه‌اي مواجه مي‌کند که محتواي آن با دسته‌بندي منظم و هدفمند، طراحي شده است و اين نظم، دسترسي آسان به تنوع زياد از انواع کتاب‌ها را براي او فراهم مي‌کند و مانع سردرگمي مراجعه کننده در انتخاب کتاب مورد نظر مي‌شود.

بانک کتاب بيستک درکنار ارائه تخفيف‌هاي چشمگير خود وظيفه پشتيباني از خريد مشتريان خود را نيز بر خود واجب مي‌داند و با خدمات و دسته‌بندي‌هاي مختلف در سايت خود همانند خدمات معرفي پرفروش‌ترين‌ها، معرفي پربازديدها، دسته‌بندي کالا و آموزش خريد سعي مي‌کند، راحتي و آسودگي خاطر مشتريان خود را در هنگام حضور دراين بانک کتاب فراهم سازد.

بيستک

گاهي اوقات تجربه‌ي يک بار خريد از بانک کتابي با مزاياي ويژه مي‌تواند مسبب عادت هميشگي براي ساير خريدهاي اينترنتي شود. حال اگر افراد مراجعه‌کننده بدانند که بعد از ارسال سفارش کتاب حتي از نوع کمياب‌ترين آن به بانک کتاب بيستک، در کمترين مدت، سفارشات را درِ منزل تحويل مي‌گيرند، بي‌شک در ادامه‌ي راه خريد خود، بانک کتاب بيستک را به فراموشي نخواهند سپرد.

شماره‌تلفن‌هاي تماس با بانک کتاب بيستک:

با مديريت اصغر محلاتي

  • ۰۲۱-۶۶۴۱۰۰۰۰
  • ۰۲۱-۶۶۴۱۲۵۰۰
  • ۰۹۱۲-۶۴۱-۲۵۰۰