نماد آخرین خبر

یوتیوب قابلیت دیسلایک را حذف خواهد کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
یوتیوب قابلیت دیسلایک را حذف خواهد کرد

باشگاه خبرنگاران/ شرکت گوگل اعلام کرد که براي جلوگيري از ورود آسيب روحي به يوتيوبرها، قابليت dislike را حذف خواهد کرد.
در سال‌هاي اخير و با گسترش ميزان استفاده کاربران از شبکه‌هاي مجازي، استقبال کاربران از محتواهاي چند رسانه‌اي چندين برابر شده است. در حال حاضر بزرگ‌ترين مرجع محتواي ويدئويي در جهان شرکت گوگل و وب سايت يوتيوب است و به دليل امکان درآمد زايي افراد از اين شبکه اجتماعي بسياري از افراد براي اين فضا به توليد محتوا مشغول هستند.

به تازگي نيز شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد به صورت آزمايشي قابليت dislike را از قسمت پايين ويدئوهاي يوتيوب خود حذف کند. يوتيوب درباره اين تصميم خود اعلام کرده است برخي از افرادي که ويدئوهاي ساخته شده توسط ساير کاربران را مشاهده مي‌کنند از روي حسادت يا براي پايين آوردن روحيه توليد کننده ويدئو، اقدام به dislike کردن ويدئو فرد مي‌کنند که اين موضوع براي بسياري از يوتيوبرها نا اميد کننده بوده و بسياري از آن‌هاي اين موضوع را به يوتيوب اعلام کرده است.

اين اقدام از مدت‌ها پيش توسط يوتيوب در حال بررسي يود و طبق آخرين اعلاميه يوتيوب اين شبکه چندرسانه‌اي به دنبال ايجاد شباهت هر چه بيشتر با شبکه اجتماعي اينستاگرام است. در تنظيمات فعلي موجود در يوتيوب، آمار مربوطظ به ميزان پسند و ديس لايک هر ويدئو براي تمامي افراد قابل مشاهده است و يوتيوب قصد دارد اين قابليت را به طور کامل از بخش عمومي و حتي خصوصي يوتيوبرها حذف کند.


يوتيوب بر اين باور است هر چه قدر که محتواي يک ويدئو آموزنده باشد، تعداد dislike مي‌تواند روي ذهن افراد در رابطه با محتواي آن ويدئو تاثير بگذارد. با اين حال يوتيوب اعلام کرده است که قابليت ديسلايک را به طور آزمايشي حذف خواهد کرد و در صورت جواب دادن اين آزمايش، به طور کلي از اين قابليت صرف نظر مي‌کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره